  • Data: 2011-02-16 22:37:26
    Temat: Re: Android mały myk
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.02.2011 22:14, Boguś pisze:
    > No i świat się nie zawalił, a Java ma się dobrze :)
    I dobrze. Im więcej programistów będzie z dala od C++ tym większa będzie
    moja przyszła pensja.

    > Problem w ciągu 20 minut rozwiązała Java
    > + JNA, mimo że bez cywilizowanych referencji.
    No patrz - a jak ja robiłem inżynierkę to miałem bardzo poważny problem
    z obsługą systemu plików pod javą - jak użyszkodnik wysłał paczkę ze
    skopanym kodowaniem w środku to wynikowe pliki dawało się zobaczyć w
    katalogu ale żadną mocą nie można było się do niech dostać.

    Michoo