  • Data: 2011-02-17 21:48:31
    Temat: Re: Android mały myk
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.02.2011 22:09, Boguś pisze:
    > Dnia 16-02-2011 o 23:37:26 Michoo <m...@v...pl> napisa?(a):

    > Możesz bliżej nakreślić problem? Jaką paczkę, ZIPa?
    Algorytm był prosty - wysłany plik jest zapisywany do osobnego katalogu,
    wykonywany jest na nim unp, a następnie katalog jest przeglądany
    rekurencyjnie.

    > Jaki system - linux,
    Tak.

    Zdarzało się np, że zip był zrobiony pod windą z kodowaniem plznaczków w
    cp, po wypakowaniu na linuksie z utf8 były krzaki.

    Problem jest taki, że potrzebowałem nazwy plików - bo były on
    wyświetlane w gui. Pobierałem listę plików, pobierałem z niej ścieżkę. A
    następnie gdy potem tworzyłem f = new File(ścieżka) zarówno
    f.isDirectory() jak i f.isFile() były false;

    Michoo