  • 11. Data: 2011-04-19 11:25:25
    Temat: Re: Android - ktory?
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-04-19 12:53, Tomek wrote:

    > A to nie można instalować na karcie pamięci na ext2? Czy to nie o to
    > chodzi?

    Android 2.2 umozliwil przerzucenie czesci aplikacji na SD ale to nie
    rozwiazalo problemu na dluzsza mete. Teraz juz chba jest lepiej
    doszlifowane przeniesienie aplikacji na ext2. Po tym jak sprzedalem
    Desire nie sledze postepow. Ostatnio trafilem przez przypadek na info,
    ze trzeba tylko ikonki sobie poprzenosic bo nie dzieje sie to
    automatycznie. Nie lubie tych "dlubanych" rozwiazan, czesto niby
    wszystko chodzi ale pozniej czesto cos jest nie tak.
    W Galaxy S z pamiecia nie ma zadnego problemu, przestalem o tym myslec,
    w Desire zas mialem widgeta ktory mi pokazywal jak te 120MB maleje w
    zastraszajacym tempie.

  • 12. Data: 2011-04-19 12:00:06
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 19.04.2011 atm <...@v...pl> napisał/a:

> [...]
    > W Galaxy S z pamiecia nie ma zadnego problemu, przestalem o tym myslec,
    > w Desire zas mialem widgeta ktory mi pokazywal jak te 120MB maleje w

    Zgadza się, rozwiązanie z instalacją na karcie nie jest najszczęśliwsze.
    Instalacja na karcie na partycji ext też jest upierdliwa. Oba rozwiązania
    powodują że że karta pamięci staje się mało wymienna.
    Znacznie wygodniej kupić telefon z dużą ilością pamięci na instalację
    oprogramowania i nie przejmować się.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 13. Data: 2011-04-19 12:03:50
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 19.04.2011 Waldek Godel <n...@o...info> napisał/a:

    > Chodzi o pamięć w której uruchamiasz programy.

    Zdecydowanie chodzi o pamięć na instalacje oprogramowania, w Desire nie
    powinno brakować RAMu. Przynajmniej na razie ;)

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 14. Data: 2011-04-19 12:04:36
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 19 Apr 2011 12:00:06 +0000 (UTC), kakmar napisał(a):

> [...]
    > powodują że że karta pamięci staje się mało wymienna.
    > Znacznie wygodniej kupić telefon z dużą ilością pamięci na instalację

    Nie ma pamięci której nie da się zapchać, chyba, że rozwiązania takie jak w
    Motoroli Xoom - 16 GB storage ORAZ karta pamięci (w przyszłości bo
    przyszłości, ale jest)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Sekte to ma Nokia w postaci takich troli jak ty "- Paweł "robbo" Kamiński

  • 15. Data: 2011-04-19 12:06:22
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-04-19 12:56, Waldek Godel pisze:
    > środowisko programistyczne na androidzie do pisania programów w C++
    > uruchamianych pod Dalvikiem

    Dostałeś link - czemu sobie nie przeczytasz, tylko pajacujesz?
    W skrócie - pisze się w C, C++, kompiluje do kodu procesorów ARMv5 lub
    v7 (natywnego, nie JIT), w przyszłości, być może, również do x86.
    P.

  • 16. Data: 2011-04-19 12:25:04
    Od: kakmar <k...@g...com>

> [...]
    >
    > Nie ma pamięci której nie da się zapchać, chyba, że rozwiązania takie jak w
    > Motoroli Xoom - 16 GB storage ORAZ karta pamięci (w przyszłości bo

    Owszem wszystko da się zapchać, tyle że sporo telefonów ma na dzień dzisiejszy
    zdecydowanie za mało pamięci na instalację aplikacji. Jest to spory problem
    bo ogranicza między innymi możliwości sprzedaży w markecie ;). Stąd powstały
    protezy typu ap2sd, czy systemowa instalacja części danych na sd w 2.2.
    Tyle że są to protezy. Warto więc pamiętać kupując telefon że jeśli wybierzemy
    model z małą ilością pamięci na aplikacje, to konieczne będzie zapoznanie się
    bliżej z systemem i pogodzenie się z pewnymi upierdliwościami, lub poważna
    selekcja tego co z dostępnego oprogramowania jest naprawdę konieczne.

    --
    kakmaratgmaidotcom