    From: atm <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Android - ktory?
    Date: Tue, 19 Apr 2011 13:25:25 +0200

    On 2011-04-19 12:53, Tomek wrote:

    > A to nie można instalować na karcie pamięci na ext2? Czy to nie o to
    > chodzi?

    Android 2.2 umozliwil przerzucenie czesci aplikacji na SD ale to nie
    rozwiazalo problemu na dluzsza mete. Teraz juz chba jest lepiej
    doszlifowane przeniesienie aplikacji na ext2. Po tym jak sprzedalem
    Desire nie sledze postepow. Ostatnio trafilem przez przypadek na info,
    ze trzeba tylko ikonki sobie poprzenosic bo nie dzieje sie to
    automatycznie. Nie lubie tych "dlubanych" rozwiazan, czesto niby
    wszystko chodzi ale pozniej czesto cos jest nie tak.
    W Galaxy S z pamiecia nie ma zadnego problemu, przestalem o tym myslec,
    w Desire zas mialem widgeta ktory mi pokazywal jak te 120MB maleje w
    zastraszajacym tempie.