  • 1. Data: 2011-04-11 20:26:45
    Temat: Android - ktory?
    Od: l...@l...lon

    Witam,

    Chce sobie kupic telefon z Androidem. Jaki polecacie? Uzywam Linux-a (PC),
    pisze sobie programy w tym systemie i oczywiscie chcialbym to tez robic pod
    moim nowym telefonem. Do tego wazne zeby obslugiwal jak najwikesza liczbe
    mozliwych sieci - 2G i wszelkie 3G.

    Ktory telefon poelcacie?

    Pzodrawiam,
    Marcin'

    --
    ml

    http://www.archimedes.eu.org/

  • 2. Data: 2011-04-11 20:30:53
    Temat: Re: Android - ktory?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia 11 Apr 2011 20:26:45 GMT, l...@l...lon napisał(a):

> [...]
    > moim nowym telefonem. Do tego wazne zeby obslugiwal jak najwikesza liczbe

    Żaden. Oprogramowanie Androida pisze się na pececie i jest ono zgoła różne
    od oprogramowania Linuxa, bo jest napisane w Javie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Ten nastolatek jest oszustem a Apple mowi ze nic nie wybuchlo... zreszta

  • 3. Data: 2011-04-12 15:15:12
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <spook"mad@hatter"op.pl>

    Dnia 11-04-2011 o 22:30:53 Waldek Godel <n...@o...info> napisał(a):

    > Żaden. Oprogramowanie Androida pisze się na pececie i jest ono zgoła
    > różne
    > od oprogramowania Linuxa, bo jest napisane w Javie.

    Lub w C++.

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!

  • 4. Data: 2011-04-12 15:18:42
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 12 Apr 2011 17:15:12 +0200, Wojciech "Spook" Sura napisał(a):

    > Lub w C++.

    jak jesteś pracownikiem google...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Wyslac ci pocztowke z Hawajow leszczu ?" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 5. Data: 2011-04-13 10:43:31
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-04-12 17:18, Waldek Godel pisze:
    > jak jesteś pracownikiem google...

    Znów udowadniasz, że nie masz pojęcia, o czym piszesz.

    http://developer.android.com/sdk/ndk/index.html

    P.

  • 6. Data: 2011-04-14 12:11:36
    Od: luky <l...@o...pl>

    W dniu 11.04.2011 22:26, l...@l...lon pisze:
> [...]
    > moim nowym telefonem. Do tego wazne zeby obslugiwal jak najwikesza liczbe

    Sam jestem developerem. Polecam albo HTC Desire albo Samsunga Galaxy S

    ja mam Desire, chyba jednak HTC jest bardziej otwarte na developerów, bo
    mnóstwo fajnych rzeczy można się doszukać.

    A powyższemu Panu (Waldek Godel) co nie wie o czym pisze już dziękujemy..

  • 7. Data: 2011-04-19 10:17:36
    Od: Marcin Laszewski <m...@g...com>

    > Sam jestem developerem. Polecam albo HTC Desire albo Samsunga Galaxy S
    >
    > ja mam Desire, chyba jednak HTC jest bardziej otwarte na developerów, bo
    > mnóstwo fajnych rzeczy można się doszukać.

    Dziękuje - o to chodziło. A czy są może jakieś "sprzętowe klawiatury"
    do HTC (np. USB) czy tylko te na macanym ekranie?

    > A powyższemu Panu (Waldek Godel) co nie wie o czym pisze już dziękujemy..
    Zgadza się.

  • 8. Data: 2011-04-19 10:37:48
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-04-19 12:17, Marcin Laszewski wrote:
> [...]

    Zanim zdecydujesz sie na Desire, pogooglaj na temat malej ilosci pamieci
    na programy. Jest jej wyjatkowo malo. Gdyby nie to uznalbym
    ten telefon za udany model.

  • 9. Data: 2011-04-19 10:53:04
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "atm" <...@v...pl> napisał:

    > Zanim zdecydujesz sie na Desire, pogooglaj na temat malej ilosci pamieci na
    > programy. Jest jej wyjatkowo malo. Gdyby nie to uznalbym
    > ten telefon za udany model.

    A to nie można instalować na karcie pamięci na ext2? Czy to nie o to chodzi?

  • 10. Data: 2011-04-19 10:56:26
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 19 Apr 2011 12:53:04 +0200, Tomek napisał(a):

    > A to nie można instalować na karcie pamięci na ext2? Czy to nie o to chodzi?

    Chodzi o pamięć w której uruchamiasz programy.
    Ale tu już masz dwóch guru programowania, którzy sobie zmajstrowali właśne
    środowisko programistyczne na androidzie do pisania programów w C++
    uruchamianych pod Dalvikiem, więc z takim drobiazgiem jak mało pamięci
    sobie nie poradzą? No proszę Cię...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "WIesz Apple nie musi sie rzucac na kazda nisze z rozpacza w oczach jak