  • Data: 2010-12-12 15:18:21
    Temat: Re: Android - jak przywrócić polskš czcionkę?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 12 Dec 2010 16:08:15 +0100, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    napisał(a):

    > Ale ktoś ten kościół musiał stworzyć. Jak na razie, na rynku mobilnym,
    > mieliśmy jedną kapliczkę - Nokii. Kapliczka się sama zamknęła z braku
    > towaru.

    Czy ja wiem, powiedziałbym, ze raczej z nadmiaru towaru. Pierdyliard
    różnych telefonów różniących się numerkami, w których sama Nokia sie
    gubiła.
    W czasach kiedy odnosili największe sukcesy mieli tych modeli może z 5, w
    porywach do 10. I komu to przeszkadzało? (oprócz konkurencji oczywiście).
    Chyba nikt nie wie jaki mieli interes w tak globalnym dezorientowaniu
    klientów, ostatnio wychodzi, że oni sami nie wiedzą, jaki mieli w tym
    interes.

    > I teraz - z perspektywy czasu - nie przyznasz mu racji?

    Oczywiście, że nie. I miliony userów Palmów od tego czasu też nie.
    Może nie pamiętasz, że jak Dżobs zamknął dział Newtona, to ludzie których
    wywalił, stworzyli Palm Pilota.
    Choć jestem świadomy, że byłoby to ze szkodą i dla rynku i dla samych
    palmów - bo dzięki temu, że nie były zrobione przez Dżobsa, nie usiłowały
    wiedzieć lepiej od uzytkownika i m.in. dlatego były tak lubiane.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "kazdy fotograf ci powie ze przedmioty na jasnym tle wychodza zawsze na