    From: "Amir" <d...@S...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Android, internet i jak się to ma razem
    Date: Tue, 9 Feb 2010 09:59:53 +0100

    Użytkownik "Borafu" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:hkpol9$erf$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam,
    > W ofercie Ery dot. abonamentu Era G2 Touch jest takie stwierdzenie:
    > "Operator informuje, iż korzystanie z usług sieci Era za pośrednictwem
    > aparatu Era G1 z Google oraz Era G2 Touch wiąże się ze stałym połączeniem
    > telefonu z siecią Internet z wykorzystaniem
    > transmisji danych. Ze względów technicznych wyłączenie tej funkcji na
    > terenie Polski jest niemożliwe."

    Dokładnie tak samo mnie informował operator
    zakupiłem ten telefon bez dostęu do internetu
    zainstalowałem programik wyłąćzający dostęd przez siec era.

    z netu korzystam tylko przez wifi, ktore mam w zasadzie wszędzie gdzie
    przebywam na
    codzień, oraz do navigacji Ndrive.

    wczytanie przykładowo jednej strony np wp czy podobnej to ponad 1Mb.
    + każda podstrona licz, na miesiąc starczy ci, chyba że będziesz dziennkie
    kilka godzin
    przeglądał www poczte itp usługi, jednak nie sądze, bo jest to na dłuższa
    metę niewygodne