  • Data: 2010-02-12 14:16:18
    Temat: Re: Android, internet i jak się to ma razem
    Od: Borafu <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-02-09 09:59, Amir pisze:

    > Dokładnie tak samo mnie informował operator
    > zakupiłem ten telefon bez dostęu do internetu
    > zainstalowałem programik wyłąćzający dostęd przez siec era.
    >
    > z netu korzystam tylko przez wifi, ktore mam w zasadzie wszędzie gdzie
    > przebywam na codzień, oraz do navigacji Ndrive.

    Dziękuję Wam obu za odpowiedzi i mam jeszcze jedno pytanie.

    Czy kalendarz (w końcu to kalendarz Googla) działa w pełni (zapis i
    odczyt) kiedy nie ma dostępu do internetu?

    Pytam dlatego, że ten sam kalendarz zainstalowany na komputerze przy
    braku dostępu do internetu robi się "read only", a takie coś w telefonie
    byłoby dla mnie katastrofą.

    Pozdro
    --
    Borafu