  • 1. Data: 2015-02-04 12:12:44
    Temat: Android i sluchawki
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Taka ciekaowstka - podlaczam sluchawki do Samsunga Ace3.
    Takie zwykle do sluchania, nawet bez mikrofonu.
    Telefon zamiera. Jesli wyciagne wtyczke szybko, to ozywa.
    Jesli nie wyciagne, to po ok 10s telefon sie restartuje.

    Podlaczam inne sluchawki - dziala.
    Podlaczam te sluchawki to innych telefonow - dzialaja.

    Wtyki niemal identyczne, roznice na dlugosci jakies pol milimetra.
    Opor jednych 23ohm, drugich 32 ohm ...

    Reklamowac telefon czy sluchawki ? :-)

    wtyk za dlugi i cos tam zwiera na koncu gniazda, czy tulejka udaje
    mikrofon ... a moze da sie jakos wylaczyc/zablokowac/odinstalowac
    aplikacje startowana po podlaczeniu sluchawek, moze to ona bruzdzi ?
    Ale przy drugich nie bruzdzi.

    J.

  • 2. Data: 2015-02-04 12:17:19
    Temat: Re: Android i sluchawki
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    J.F. wydumał(a) w news:54d1feb7$0$2172$65785112@news.neostrada.pl :
> [...]
    > mikrofon ... a moze da sie jakos wylaczyc/zablokowac/odinstalowac
    > aplikacje startowana po podlaczeniu sluchawek, moze to ona bruzdzi ?

    Kup sobie przelotkę
    http://www.kurtmedia.pl/product-pol-389789-GSM-Audio
    -Adapter-Nokia-Jack.html
    Tak, jest różnica w długosci wtyku Jack.

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 3. Data: 2015-02-04 12:23:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MichaelData(R)" napisał w wiadomości
    J.F. wydumał(a) w news:54d1feb7$0$2172$65785112@news.neostrada.pl :

    >Kup sobie przelotkę
    >http://www.kurtmedia.pl/product-pol-389789-GSM-Audi
    o-Adapter-Nokia-Jack.html

    Hm, nigdy nie potrzebowalem, zwykle sluchawki zawsze dzialaly.

    Zreszta Nokii bym nie polecal - Samsung czy moze nawet Android ma inny
    standard.

    >Tak, jest różnica w długosci wtyku Jack.

    wezme papier scierny i sprawdze :-)

    J.

  • 4. Data: 2015-02-04 12:40:17
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    J.F. wydumał(a) w news:54d20132$0$2197$65785112@news.neostrada.pl :
> [...]
    > Hm, nigdy nie potrzebowalem, zwykle sluchawki zawsze dzialaly.
    > Zreszta Nokii bym nie polecal - Samsung czy moze nawet Android ma inny

    Raczej "suwmiarkę" i zmierz sekcje. Nie wiem do końca, która odpowiedzialna
    jest za mikrofon. Prawdopodobnie w tym miejscu robi się zwarcie.
    Ostatnio w Tesco kupiłem Jabra (przecena z 160/45zł)i była tam przelotka,
    tyle ze "w druga stronę"...no i słuchawki maja mikrofon. Sprawdziłem i
    przelotka jednak jest wymagana dla różnic pomiedzy Nokia a innym telefonem.

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 5. Data: 2015-02-04 14:20:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >Raczej "suwmiarkę" i zmierz sekcje. Nie wiem do końca, która
    >odpowiedzialna jest za mikrofon. Prawdopodobnie w tym miejscu robi

    zwarcie sie robi na pewno, bo zamiast dlugiej tulejki masy w telefonie
    sa dwie - masy i mikrofonu.
    Ale to wszystkie "zwykle sluchawki" robia zwarcie, wiec nie powinno
    byc problemu.
    Chyba ze te "dobre" sa za krótkie i ulamka mm brakuje, a telefon jest
    zly i zwarcia nie lubi .

> [...]
    >przelotka, tyle ze "w druga stronę"...no i słuchawki maja mikrofon.
    >Sprawdziłem i przelotka jednak jest wymagana dla różnic pomiedzy

    No bo sa dwa standardy
    http://forums.windowscentral.com/windows-phone-8-gui
    des-how-tos/249287-note-headset-standards-omtp-ahj-a
    pple.html

    A z elektrycznymi to pewnie wiecej. Tak czy inaczej - sluchawek bez
    mikrofonu to nie dotyczy.

    J.

  • 6. Data: 2015-02-05 01:51:36
    Temat: Re: ciagnij mi andruta i sluchawki
    Od: "ciagnij druta ciagnij wasalu, bandzie kradnacej twoja wolnosc" <p...@c...pl.invalid>

    http://tinyurl.com/m6s2q9p albo ciagnac andruta

    --
    kulisy hodowli usrael'skich loch oraz knurow: https://tr.im/yVToK

  • 7. Data: 2015-02-05 23:04:36
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    MichaelData(R) wrote:
> [...]
    > przelotka, tyle ze "w druga stronę"...no i słuchawki maja mikrofon.
    > Sprawdziłem i przelotka jednak jest wymagana dla różnic pomiedzy Nokia a

    Nie wiem o co chodzi do niedawna miałem Nokię 6303 i używałem z nią
    namiętnie zarówno oryginalnego zestawu słuchawkowego, który był w
    komplecie z nowym telefonem, jak też rozmaitej maści standardowych
    słuchawek do słuchania muzyki wszystko fungowało. Teraz mam Nokię 9300 i
    używam z nią tych samych słuchawek i funguje.

  • 8. Data: 2015-02-10 00:10:19
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    "Poldek" wydumał(a) w wiadomości ID
> [...]
    > wszystko fungowało. Teraz mam Nokię 9300 i używam z nią tych samych słuchawek i

    Może miałeś "standard" w obu. Nokia ma swoje "widzimisię" i między innymi z tego
    tytułu upadła, chcąc uskuteczniać swoje "standardy" nie chciała się liczyć z
    innymi :)...Pokonała ją (Nokię) zwykła prostota u innych producentów i bark
    "wydziwiania".
    --
    Michael________
    ______/) /\ | /\

  • 9. Data: 2015-02-10 01:46:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 10 Feb 2015 00:10:19 +0100, MichaelData(R) napisał(a):
> [...]
    > innymi :)...Pokonała ją (Nokię) zwykła prostota u innych producentów i bark

    Akurat tu roznica jest w kolejnosci tulejek na zlaczu. Moze Nokia
    swoje opatentowala i inni musieli zrobic inaczej.

    Nokia miala tez wersje rozszerzona, ktora umozliwiala sterowanie
    odtwarzaczem z sluchawek. To akurat sobie chwalilem i prostote u
    innych uwazam za wade ... ale czyzby powoli trafialo i do Androidow ?

    J.