    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Android i GPS
    Date: Wed, 25 May 2011 09:52:01 +0200

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w
    > sory za krytykę, ale po przeczytaniu postów do godziny 21:11 mam
    > taki
    > obraz:
    > klient chce nowy telefon bo tak(wolno mu).

    Tak jest.

    >Idzie za modą i chce mieć androida.

    moze troche wiecej niz moda

    > Raczej miał nokie i chciałby nokie(nie wie jeszcze ze to nie
    > ta jakość co przed laty).

    A nie, nokii nie mialem i jestem otwarty.
    Ale C6 za 400-500zl neci :-)

    > 3. tel z WM i porządną (dla polski) nawigacje. Jak widzę, wybór
    > ten nie
    > jest nawet brany pod uwagę. Ciekawe dla czego. poczekam poczytam,
    > moze
    > się czegoś dowiem

    Bo mi sie wydaje ze to sporo drozej bedzie, jak jeszcze program na
    cala europe dokupic.
    Niby stac mnie, ale jakos tak mam ze lubie wiedziec za co place :-)

    No i WM jest zamkniete, miekkomale, i jakby tak jakos schylkowe.
    Czyli same powody dla ktorych bym chetnie Androida poparl.

    J.