  • Data: 2011-05-25 19:14:23
    Temat: Re: Android i GPS
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No i WM jest zamkniete, miekkomale, i jakby tak jakos schylkowe.
    > Czyli same powody dla ktorych bym chetnie Androida poparl.
    JA też. Uwierz mi proszę. Tylko że ja jeżdżę po polsce, po śląsku, gdzie
    układ na drogach zmienia sie jak w kalejdoskopie. A to objazd
    spowodowany autostradą, a to centrum miasta wzbogaciło sie o 17
    jednokierunkowych ulic. Automapa "rządzi" Automapa na WM, nie na
    andrioda. jak ktoś lubi teleatlas, to Tom tom na WM też jest. Jak na
    rower? mapy garmina, UMP, openstreetmap - do wyboru do koloru. Nawigacja
    na cały świat za darmo? proszę: Pocket navigator free. (choć czasami
    wytycza trasę przez ogródki działkowe). Możesz tą nawigacje mieć na 2.4
    calowym ekraniku, w maleńkim telefonie, a możesz wybrać kobyłe z 4
    calowym. klawiaturę hardwarową, albo wcale. To co zechcesz. JAk to
    będzie na androidzie? Niewiem, pytałem o to blisko rok temu - zero
    konkretnych odpowiedzi.

    ToMasz