  • Data: 2011-05-24 23:17:05
    Temat: Re: Android i GPS
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-25 00:48, ALEX pisze:

    > Dla mnie to zaleta że zmienia się minimalnie.

    > A jak się go rootuje? I co to daje?

    M.in brak rzucania sie o certyfikaty, robisz z telefonem to co chcesz a
    nie tylko to na co pozwala Ci producent

    Wiecej i jak rootowac znajdzesz np. na symbianos

    To samo ostatnio robie z telefonami a androidem (wpierw g1 dostal na
    gwiazdke CyjanogenModa a niedawno galaxytab rowniez udostepnil swoje
    katalogi systemowe)

    --
    pozdr
    Adam (AL)