  • 21. Data: 2014-08-14 16:48:56
    Temat: Re: Android i 64-bitowy processor
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    A.L. <a...@a...com> wrote:

    > Dlatego tez jak swieze buleczki spzredaja sie telefony komorkowe
    > ktorych mozna uzywac TYLKO do roszmowy.

    Sam masz taką komórkę dodatkową bo Droid Ci nie starcza?

  • 22. Data: 2014-08-14 17:05:48
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Thu, 14 Aug 2014 14:48:56 +0000 (UTC), Pszemol <P...@P...com>
    wrote:

    >Sam masz taką komórkę dodatkową bo Droid Ci nie starcza?

    Mam. Trzymam w samochodzie jako "emergency phone"

    A.L.

  • 23. Data: 2014-08-14 17:09:06
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Thu, 14 Aug 2014 16:46:29 +0200, atm <...@v...pl> wrote:

> [...]
    >ironia jest tak krotki czas pracy na jednym ladowaniu. Odpalajac ciezka
    >gre 3D mozna bardzo szybko wyczyscic akku z prądu. Im wiecej smarta
    >uruchomionego w smartfonie tym szybciej znika prąd niejednokrotnie nie
    >pozwalajac funkcjonowac bez podladowania nawet 12h. No i ta ciagla walka
    >producentow o odchudzanie telefonow.... Nowy Z3 compact bedzie cienszy?
    >Po co? Sony wie. Osobiscie wolalbym wygospodarowana przestrzen wypelnic
    >akumulatorem i zamiast chwalic sie w materialach promocyjnych "1mm"
    >grubosci chetnie zobaczylbym pojemnosc akku 3000 lub 3500mAh.

    Dlatego Droid ktorego mam nazywa sie MAXX. Ma duza baterie. Mimo to
    jest dosyc ceinki. Stary Samsunkg o ktorym pisalem, spzredawany byl z
    dwoma bateriami: cienka o grubosci ok. 5 mm i gruba, tak ze 2 razy
    grubsza. Oczysiwcie, byly to czasy kiedy materie byly wymienialne

    A.L.

  • 24. Data: 2014-08-14 17:22:52
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-08-14 17:09, A.L. wrote:

> [...]
    > dwoma bateriami: cienka o grubosci ok. 5 mm i gruba, tak ze 2 razy
    > grubsza. Oczysiwcie, byly to czasy kiedy materie byly wymienialne

    Tak, wiem - bralem swego czasu Maxxa pod uwage, ale koniec koncow
    odpucilem. Motorola slabo sie przyjela na naszym rynku.
    Do SGS2 wciaz jest dostpena firmowa powiekszona bateria, ale nie tak
    prosto - po jej zalozeniu nie telefon nie wchodzi do uchwytu
    samochodowego no a w przypadku na stale zamontowanych baterii jest
    pozamiatane.

  • 25. Data: 2014-08-14 17:28:10
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 8/14/2014 10:36 AM, A.L. wrote:
    > Dlatego tez jak swieze buleczki spzredaja sie telefony komorkowe
    > ktorych mozna uzywac TYLKO do roszmowy.
    > A.L.

    a tak. tu masz wreszcie racje. bo sa przeznaczone dla ludzi starszych,
    ktorzy tez chca miec staly kontakt z bliskimi. ale jakosc dzwieku nie
    jest realizowana poprzez lepsza jakosc komponentow (raczej wrecz
    przeciwnie), ale ze wzgledu na wielkosc i z racji konstrukcji mniejsza
    odleglosc sluchawki od ucha i mikrofonu of ust. jaki np. jitterbug
    samsunga sie bardzo dobrze sprzedaje przez domy pogodnej starosci.
    http://www.jitterbugdirect.com/
    <rs>

  • 26. Data: 2014-08-14 17:29:55
    Od: masti <g...@t...hell>

    nie ucz ojca dzieci robić :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 27. Data: 2014-08-14 18:04:29
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 8/14/2014 11:29 AM, masti wrote:

    > nie ucz ojca dzieci robić :)

    to jest raczej przerażające, niż zabawne. <rs>

  • 28. Data: 2014-08-14 20:56:51
    Od: GAD Zombie <g...@g...BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE>

    W dniu 2014-08-14 16:46, atm pisze:
    > Hehe, Pszemol, fajnie wrzuciles cegle do ogrodka androidowego - szybko
    > nozyce sie odezwaly.

    ;)

> [...]
    > helikopterow bojowych albo.... pewnie cos fajniejszego zapodasz ;]
    > Tak czy siak jest o czym popisac zamiast pytan jaki kupic kabelek czy

    Fakt, temat dobry do dyskusji, a nawet flame'ów.
    Jednak czytam te gadki ostatnio, raczej niewiele się w nich udzielam,
    lecz wciąż nasuwa mi się na myśl jeden smutny wniosek.
    Dlaczego w ogóle pojawiają się jakieś emocje podczas porównywania
    telefonów z Androidem z iPhone'ami? Skąd bierze się święta wojna na
    temat tego, który telefon jest lepszy? Po cholerę kłócić się o takie
    rzeczy, jeśli prawda jest taka, że systemy są nieco inne, telefony też,
    ale jedne i drugie są dobre i mają wiele zalet, jak i też trochę wad?
    To przypomina mi inne święte i równie bezsensowne wojny, np:
    - Atari vs Commodore 64
    - Windows vs Linux
    - Wisła vs Cracovia
    - Psy vs koty
    itd.
    Jeszcze trochę i podejdzie jeden do drugiego na ulicy i wzorem pytania
    "EE JAKI MASZ SZALIK??" zapyta "JAKI MASZ TELEFON??". Jest sens się o to
    spierać?

    Miałem styczność z Androidem i mi się podobał. iOS nie używałem, ale w
    sklepie poklikałem i bardzo mi się też podobał. Pewnie WP8 też by mi się
    spodobał. Nie bardzo widzę tylko powód, żeby się naśmiewać z innych, że
    używają innego niż ja.

    Ale to tylko takie moje spostrzeżenie.

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/

  • 29. Data: 2014-08-14 21:02:55
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > sklepie poklikałem i bardzo mi się też podobał. Pewnie WP8 też by mi się
    > spodobał. Nie bardzo widzę tylko powód, żeby się naśmiewać z innych, że

    Poczytaj Applefobie, poznasz przynajmniej czesc przyczyn ;]
    http://applefobia.blogspot.com/
    Wiesz, ludzie chyba tak maja w kazdej kwestii, czy to bedzie samochod,
    miejsce na urlop czy tez papier toaletowy o innym zapachu.
    Dopóki jednak nie robi sie z tego wojna z osobistymi wycieczkami wg mnie
    jest ok, tym bardziej ze przez taka krytyke mozesz poznac wady, ktore
    dla Ciebie dyskwalifikuja urzadzenie w codziennym uzytkowaniu a wyszlyby
    dopiero po zapoznaniu sie z nim.

  • 30. Data: 2014-08-14 21:08:23
    Od: GAD Zombie <g...@g...BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE>

    W dniu 2014-08-14 21:02, atm pisze:
> [...]
    > jest ok, tym bardziej ze przez taka krytyke mozesz poznac wady, ktore
    > dla Ciebie dyskwalifikuja urzadzenie w codziennym uzytkowaniu a wyszlyby

    Rozumiem dyskusje o różnicach, wadach i zaletach. Nie tylko w kwestii
    telefonów.
    Ale jednak widać często (również tu), że niektórzy traktują to bardzo
    emocjonalnie i gdy ktoś powie "telefon, którego używasz jest do dupy",
    to odbiera to jak obrazę i od razu się stawia, zaczynając niemal
    walczyć. I tego właśnie nie rozumiem. Tylko w sumie to nie temat na tę
    grupę :). Raczej na psychologię. Jednak zobaczyłem dopiero na tej
    grupie, że o to, jaki kto ma telefon, też można się pokłócić :)