  • 211. Data: 2014-08-17 18:58:17
    Temat: Re: Android i 64-bitowy processor
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message
    news:53f0da4d$0$2353$65785112@news.neostrada.pl...

    > Hehe, pozostaje pogratulowac.
    > Nie majac telefonu z 64 bitami rozpetales tutaj niezle zamieszanie ;]

    :-) mój telefon jest w ogóle świetny, bez względu na ilość małych bitów.

  • 212. Data: 2014-08-17 19:00:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości
    >No i 8 rdzeni będzie pewnie jakoś szybsze niż 4 czy 2 czy 1.
    >Czy 8 razy szybsze? Z pewnością nie...

    Podejrzewam ze wcale. Podejrzewam ze przecietnemu telefonowi dwa
    rdzenie wystarcza.

    A ten 64 bitowy to ile bedzie szybszy ? 64 razy ? 2 razy ?
    Tak prawde powiedziawszy to obawiam sie ze nawet wolniejszy moze byc
    :-)

    >Nie twierdź że "żaden" bo nie wiesz że żaden...

    Na ile sie znam na architekturze komputerow - jeszcze dlugo zaden :-)

    >Człowieku, zastanowiłeś się o czym Ty mówisz?
    >Dlaczego w ogóle porównujesz czas jaki upływa od kliknięcia w link
    >na stronie do pokazania zrenderowanej strony do której link prowadzi
    >z czasem jaki upływa Ci na czytanie tej strony?
    >Czy jak artykuł jakiś będziesz czytał 5 minut to dla Ciebie normalne
    >jest że telefon będzie Cię zmuszał do podobnego 5 miinut czekania
    >na jego wyświetlenie? Co to za nieprzemyślany argument?

    Jak dobrze zrobiony, to pierwszy kawalek powinien sie pokazac juz po
    chwili, a nie po 5 minutach :-)

    >Mi chodzi o to, że masz dwa telefony do oceny/wyboru który wolisz.
    >Jeden który reaguje czasem 1/4 sekundy na kliknięcie na linku,
    >drugi który reaguje czasem 1/8 sekundy na kliknięcie na linku
    >do czasu pokazania artykułu do którego prowadzi link...

    Kup sobie tego nowego ajfona i zobacz ile szybciej strone deszyfruje
    :-)

    Zaraz ... nie masz juz 64 bitowego procesora ?

    >Który telefon jest szybszy i dlaczego klient woli ten szybszy,
    >mimo że ta zyskana 1/8 sekundy ma się nijak do czasu 5 minut
    >spędzonego potem statycznie na czytaniu pokazanego artykułu?

    1/8 sekundy raczej nie zyskasz, ale owszem, moze byc zauwalne.

    >Widzisz - te tematy są dla mnie bliskie bo akurat jako inżynier
    >elektronik biorę aktywny udział w projektowaniu i testowaniu
    >sprzętu elektronicznego który ma graficzny interface do
    >komunikacji z użytkownikiem, najczęściej bardzo niecierpliwym
    >użytkownikiem... Wiem, że taka różnica 1/8 jest łatwo wyczuwalna
    >i zauważalna i czasem decyduje w ogólnej percepcji urządzenia.

    no i ile zmiennych int64 masz w swoim programie ? :-)

    >64-bity to nie tylko 64-bitowa magistrala adresowa...
    >To również 64-bitowa szyna danych

    Niekoniecznie,

    >i wydajniesza jednostka centralna, 64-bitowe ALU, 64-bitowe podręczne
    >rejestry itp, itd...

    A wszystkie liczby maja z przodu 32 lub wiecej bitow zerowych.

    I nie pisz ze wydajniejsza jednostka, bo przetwarzanie wiecej bitow
    tez kosztuje czas.
    Ona sie moze okazac wrecz wolniejsza. Aczkolwiek podejrzewam ze i
    postep technologiczny byl i zrobiona w krzemie jako szybsza ... tylko
    ze ta sama technologia umozliwilaby szybszy procesor 32-bitowy.
    I prawdopodobnie wystarczajacy.

    >Więcej danych przepychasz przez taką maszynę liczącą.

    A wszystkie liczby maja z przodu 32 lub wiecej bitow zerowych :-)

    J.

  • 213. Data: 2014-08-17 19:18:08
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 8/17/2014 12:41 PM, A.L. wrote:

    > Dziekuje za uznanie.
    >
    > A.L.

    ależ proszę tylko nie rób tego więcej. <rs>

  • 214. Data: 2014-08-17 19:18:51
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 8/17/2014 12:22 PM, A.L. wrote:
    > Juz Kopernik powiedzial ze zly pieniedz wypiera dobry pieniedz. W
    > technologii wygrywa kolorowe badziewie.
    >
    > A.L.

    ech. ty i te twoje średniowieczne mądrości. <rs>

  • 215. Data: 2014-08-17 19:44:14
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2014-08-17 19:18, rs pisze:

    > ech. ty i te twoje średniowieczne mądrości. <rs>

    Mam takie samo zdanie, w technologii wygrywa kolorowe badziewie.
    A trochę OSów mobilnych w życiu miałem. Jak dla mnie niedoścignionym
    ideałem jest MeeGo z N9 :-) Droidowi dużo brakuje do tej funkcjonalności.

    --
    ALEX Alpha MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską,

  • 216. Data: 2014-08-17 19:58:14
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 8/17/2014 1:44 PM, ALEX Alpha MR wrote:> W dniu 2014-08-17 19:18, rs
    pisze:

    > Mam takie samo zdanie, w technologii wygrywa kolorowe badziewie.

    sygnały dymne, to było to, nie?
    mój telefon jest np. cały czarny. czarny to tez kolor. znaczy się też
    badziewie?

    > A trochę OSów mobilnych w życiu miałem. Jak dla mnie niedoścignionym
    > ideałem jest MeeGo z N9 :-) Droidowi dużo brakuje do tej funkcjonalności.

    i co z tym zrobicie? ano nic. będziecie się stresować i pomstować na
    nowe technologie i wymrzecie tak jak wymarły te OSy, które wspominacie z
    takim rozrzewnieniem. <rs>

  • 217. Data: 2014-08-17 20:19:13
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2014-08-17 19:58, rs pisze:

    > sygnały dymne, to było to, nie?

    Jeszcze byś się zdziwił jakbyś poużywał Symbiana czy MeeGo. I bardzo byś
    się zdziwił co one potrafiły. I jak bardzo proste w obsłudze były.
    Teksty że Droid to jakiś postęp i ułątwienie to bajki.

> [...]
    >
    > i co z tym zrobicie? ano nic. będziecie się stresować i pomstować na
    > nowe technologie i wymrzecie tak jak wymarły te OSy, które wspominacie z

    Niby dlaczego mam wymrzeć? Droida też można mieć i używać, ale do MeeGo
    to wiele mu brakuje. Skoro zakochałem się w smartfonach i nie wyobrażam
    sobie powrotu do telefonu, zostaje mi Droid/iOS. Ale mam prawo do
    swojego zdania i nie mam obowiązku piać peanów o Droidzie, kiedy widzę
    jak jest koślawy i nieudolny.

  • 218. Data: 2014-08-17 20:45:25
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ALEX Alpha MR" <k...@s...us> wrote in message

    > Jeszcze byś się zdziwił jakbyś poużywał Symbiana czy MeeGo. I bardzo byś
    > się zdziwił co one potrafiły. I jak bardzo proste w obsłudze były.

    Widgety miały? :-)

  • 219. Data: 2014-08-17 21:02:19
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 8/17/2014 2:19 PM, ALEX Alpha MR wrote:

    > Jeszcze byś się zdziwił jakbyś poużywał Symbiana czy MeeGo. I bardzo byś
    > się zdziwił co one potrafiły. I jak bardzo proste w obsłudze były.
    > Teksty że Droid to jakiś postęp i ułątwienie to bajki.

    a tak. tak. rower też jest łatwiejszy w używaniu niż motor.

    > Niby dlaczego mam wymrzeć? Droida też można mieć i używać, ale do MeeGo
    > to wiele mu brakuje.

    wiesz, to takie sentymenty. w tej chwili jakość platformy tworzy, jakość
    pobieranych na nią appow i jakość hardware. ile i jakie masz appy na
    Symbiana? na jakim hardwarze to można popchnąć?

> [...]
    > sobie powrotu do telefonu, zostaje mi Droid/iOS. Ale mam prawo do
    > swojego zdania i nie mam obowiązku piać peanów o Droidzie, kiedy widzę

    ależ prawdo do zdania oczywiście możesz mieć, ale jak pisze wyżej, jest
    to MZ na bazie sentymentów. albo tak jak w innym wątku jest mowa o
    wodoszczelności telefonu. jedni będą narzekać, że takie czy inne
    telefony są koślawe i nieudolne bo nie są wodoszczelne. innym ta funkcja
    w ogóle nie będzie potrzebna.

    ok. to napisz konkretnie co wg ciebie jest nieudolne w Androidach/iOS i
    co im brakuje do Symbiana czy MeeGo? będziemy wiedzieć co wymagać w
    następnych wersjach od tych, którzy z nas swoich fanbojow zrobili. <rs>

  • 220. Data: 2014-08-17 21:08:49
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 17/08/14 20:45, Pszemol wrote:
    > Widgety miały? :-)

    Ha ha ha, miały. Na E52 (i nie pamiętam czy na E51 aby nie też) miałem
    wyświetlone bieżące wydarzenia kalendarza, powiadomienia o emailach,
    wskaźnik znalezionej sieci wifi, jeszcze coś tam. No i oczywiście SMS,
    budzik, godzina, i takie tam pierdółki.

    --
    Alf/red/