  • 201. Data: 2014-08-17 18:01:29
    Temat: Re: Android i 64-bitowy processor
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A.L." napisał w wiadomości
    >Chcialem powiedziec ze w Ameryce bardziej szanuje sie pieniedze niz w
    >Polsce. W Ameryce, tatus nie da mlodziencowi tysiaca dolcow aby kupil
    >iPhona, on sobie musi na ten telefon zarobic.

    Naprawde ? To kto kupuje te miliony iphone, ipod, ipad, no i innych
    topowych gadzetow ?
    Wszystko dzieki McDonaldowi ?

    Moze rozni sa tatusiowie, jedni nie dadza 1000$ na telefon, drudzy
    podaruja Porsche na urodziny :-)

    >Owszem, za studia tatus
    >zaplaci (na ogol) ale wiecej to juz nie. Wiec ludzie SZANUJA
    >pieneidze. Trzy razy zastanowia sie zanim cos kupia. I zastanowia sie
    >czy to na pewno im potzrebne.
    >W Polsce - dokaldnie odwrotnie. Pieneidzmi sie SZASTA.

    Polemizowalbym, ale moze twoi znajomi zarabiaja wiecej od Ciebie, a o
    emeryture sie martwic nie musza :-)

    >Wiec i mentalnosc dosyc inna.

    No coz, powinienes pamietac czasy, gdy pieniadze trzeba bylo szybko
    wydac, zanim stracily na wartosci, i kupowalo sie to co bylo, a nie to
    co bylo potrzebne.
    Ale tamto pokolenie tez juz mentalnosc zmienilo :-)

    >Hamulcow zadnych nie ma. Gadgety najwazniejsze

    Jakos nie widze zalewu iProduktow w otoczeniu.
    Czy zwalisz to na Apple, ma u nas kiepski marketing i nie potrafil
    przekonac ze to najlepszy gadzet, na ktory warto wydac wszystkie
    pieniadze :-)

    J.

  • 202. Data: 2014-08-17 18:04:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "paskuda03" napisał w wiadomości grup
    >Podniecacie się procesorami 64 bitowymi i licytujesie się
    >nieskończonymi możliwościami systemów operacyjnych,
    >a tymczasem jesteście (a może i jesteśmy) zmanipulowanymi
    >przez media i naganiaczy klientami wydającymi krocie
    >na zabawki których możliwości wykorzystacie w 2 %.

    Sadzac po temperaturze samsunga, to wykorzystuje go na 100% :-)

    Choc prawde powiedziawszy to jego wina, bo w zupelnosci wystarczyloby
    10-20% ..

    J.

  • 203. Data: 2014-08-17 18:17:23
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message
    > Tak wyglada wodoszczelnosc w rezerwacie? Cos tego typu?
    > "When applied externally to your device, Impervious protects against spill
    > damage and screen scratching," says Impervious on its website. "When fully
    > applied to the outer & inner components of your device, Impervious is
    > classified as IPX 7. We currently only offer full waterproofing kits for
    > the iPhone 5, 5s, and 6. When applied, your device can be submerged in (1)
    > meter or (3) feet of water for up to 30 minutes (We do NOT recommend)."
    >
    > A word of caution, however: opening up your iPhone to make it
> [...]
    ake-smartphone-water-resistant-30/#!bEu8Pt

    No coś w tym stylu miałem na myśli...
    I nie dotyczy to tylko iPhone ale kazdego innego urządzenia
    elektronicznego które nie jest zaprojektowane od początku
    na wodoodporność. Uzyskuje się ją stosując fizykę w praktyce :-)

    > Ale wlasnie Apple dogania konkurencje: powoli ucieka mu rynek.
    > Ludzie sa juz znudzeni tym ograniczeniem 3.5-4.0".
    > Apple podgoni konkurencje, zeby zatrzymac migracje z tego powodu.
    > Co z tego, ze potrafia zrobic wiekszy ekran? To na zasadzie slonia w
    > karafce. Co do obslugi jedna reka, zaproponuja cos czego nie mogli
    > zaproponowac np rok lub dwa temu?

    Prawdopodobnie właśnie o to chodzi... Może inne rozwiązania software?

    > Piane bic? No prosze Cie. To nie jest temat, ktory mnie szczegolnie rusza.
    > Takie tam dywagacje. Wyskoczyles z procesorem 64 bitowym na zasadzie "a my
    > mamy 64 bity a wy nie, tadada" nie podajac zadnych precyzyjnych danych
    > odnosnie zysku a jedynie mgliste przeslanki gdzie sie to moze przydac...i
    > wlasciwie czego oczekujesz?

    Właściwie oczekuje - jak zawsze - rozrywki ;-)
    A czego innego oczekiwać po grupach dyskusyjnych?

  • 204. Data: 2014-08-17 18:17:38
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 17/08/14 17:51, paskuda03 wrote:
    > zabawki których możliwości wykorzystacie w 2 %. [...]
    > uzależnienie od coraz to nowych błyszczących zabawek.

    Polać Paskudzie!

    Miałem Nokia E52. Było super. Niestety korpo powiedziała: wicie
    rozumicie, ale teraz to my używamy takich androidów. Będziecie zadowoleni.
    No i "jestem":
    - przestałem móc synchronizować kalendarz firmowy. Teraz podobno też
    mogę, ale wyłącznie przez internet, co wywołuje taką listę koniecznych
    dodatków i zabezpieczeń, że mi się odechciewa.
    - żeby móc zadzwonić pod najczęstsze numery, to już nie mogę wymacać
    klawiszka. Muszę odblokować, wejść do zielonej słuchawki, być może
    przejść z zakładki "lista" do zakładki "klawiatura", i dopiero nacisnąć
    - żeby móc zainstalować cokolwiek, muszę powiedzieć jakimś dwóm obcym
    firmom kto ja jestem i zgodzić się na śledzenie mnie. Więc nie instaluję.
    - żeby ściągnąć z telefonu zdjęcie na komputra, to muszę to zrobić przez
    przeniesienie karty SD. Sory, ani kabelek ani BT nie chcą.

    To co ja mam z tego smart?

    --
    Alf/red/

  • 205. Data: 2014-08-17 18:22:45
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sun, 17 Aug 2014 18:17:38 +0200, Alf/red/ <f...@u...waw.pl>
    wrote:

> [...]
    >- żeby ściągnąć z telefonu zdjęcie na komputra, to muszę to zrobić przez
    >przeniesienie karty SD. Sory, ani kabelek ani BT nie chcą.

    Juz Kopernik powiedzial ze zly pieniedz wypiera dobry pieniedz. W
    technologii wygrywa kolorowe badziewie.

    A.L.

  • 206. Data: 2014-08-17 18:25:01
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Nowsze jest tez 8 rdzeni.
    > A czy lepsza ... jak tam z poborem mocy ? :-)

    No i 8 rdzeni będzie pewnie jakoś szybsze niż 4 czy 2 czy 1.
    Czy 8 razy szybsze? Z pewnością nie...

    > Bo zaden. Nie masz jeszcze zadnej aplikacji ktora to wykorzystuje, nie
    > powinienes miec, bo te 32 bit powinno wiekszosci wystarczyc, nie masz 4GB
    > ram w telefonie, ani czym ich zapelnic ...

    Nie twierdź że "żaden" bo nie wiesz że żaden...

    > Szybciej niz przeczytasz, szybciej niz mgnienie oka :-)

    Człowieku, zastanowiłeś się o czym Ty mówisz?
    Dlaczego w ogóle porównujesz czas jaki upływa od kliknięcia w link
    na stronie do pokazania zrenderowanej strony do której link prowadzi
    z czasem jaki upływa Ci na czytanie tej strony?
    Czy jak artykuł jakiś będziesz czytał 5 minut to dla Ciebie normalne
    jest że telefon będzie Cię zmuszał do podobnego 5 miinut czekania
    na jego wyświetlenie? Co to za nieprzemyślany argument?

    Mi chodzi o to, że masz dwa telefony do oceny/wyboru który wolisz.
    Jeden który reaguje czasem 1/4 sekundy na kliknięcie na linku,
    drugi który reaguje czasem 1/8 sekundy na kliknięcie na linku
    do czasu pokazania artykułu do którego prowadzi link...
    Który telefon jest szybszy i dlaczego klient woli ten szybszy,
    mimo że ta zyskana 1/8 sekundy ma się nijak do czasu 5 minut
    spędzonego potem statycznie na czytaniu pokazanego artykułu?

    Widzisz - te tematy są dla mnie bliskie bo akurat jako inżynier
    elektronik biorę aktywny udział w projektowaniu i testowaniu
    sprzętu elektronicznego który ma graficzny interface do
    komunikacji z użytkownikiem, najczęściej bardzo niecierpliwym
    użytkownikiem... Wiem, że taka różnica 1/8 jest łatwo wyczuwalna
    i zauważalna i czasem decyduje w ogólnej percepcji urządzenia.

    > No i skad wniosek ze na 64 bedzie szybciej ?
    > Wiele szyfrowan schodzi na pojedyncze bity ...

    64-bity to nie tylko 64-bitowa magistrala adresowa...
    To również 64-bitowa szyna danych i wydajniesza jednostka
    centralna, 64-bitowe ALU, 64-bitowe podręczne rejestry itp, itd...
    Więcej danych przepychasz przez taką maszynę liczącą.

  • 207. Data: 2014-08-17 18:26:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "paskuda03" <p...@p...pl> wrote in message
    > na zabawki których możliwości wykorzystacie w 2 %.

    Jak to obliczyłeś, Watsonie?
    Czy może mierzysz moje wykorzystanie możliwości iPhone4
    swoją miarą?

  • 208. Data: 2014-08-17 18:26:49
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "rs" <n...@n...spam.info> wrote in message
    .com...
    [...]
    > a te linki, to jak się maja do tematu wątku? <rs>

    Nie wiesz że jak się coś okrasi " ;-) " to jest to ubezpieczenie
    potem na każdą okazję i największa bzdura NTG przejdzie? :-)))

  • 209. Data: 2014-08-17 18:37:33
    Od: atm <...@v...pl>

    > Właściwie oczekuje - jak zawsze - rozrywki ;-)
    > A czego innego oczekiwać po grupach dyskusyjnych?

    Hehe, pozostaje pogratulowac.
    Nie majac telefonu z 64 bitami rozpetales tutaj niezle zamieszanie ;]

  • 210. Data: 2014-08-17 18:41:57
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sun, 17 Aug 2014 12:00:06 -0400, rs <n...@n...spam.info>
    wrote:

    >jeśli masz na myśli swoje posty, to zgadzam się z tobą w 100%. <rs>

    Dziekuje za uznanie.

    A.L.