  • 181. Data: 2014-08-17 09:22:51
    Temat: Re: Android i 64-bitowy processor
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 16 Aug 2014 23:54:56 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > Zdefiniuj *szybkie*...

    Szybciej deszyfruje strony https niż zdążysz je przeczytać, może
    być? (Odpowiedz mniej więcej na poziomie tego wątku).

    --
    Marek

  • 182. Data: 2014-08-17 11:06:11
    Od: "paskuda03" <p...@p...pl>

    > Applowski processor A7 (montowany od roku w iPhone5S) to 64-bitowy
    > procesor
    > oparty o architekturę ARM.
    >
    > Jest to pierwszy 64-bitowy procesor ARM montowany w masowo produkowanych
    > urządzeniach konsumenckich.
    >
    > Minął już rok od premiery iPhone5S, za parę dni premiera iPhone6,
    > prawdopodobnie z nową generacją procesora...
    >
    > Który obecnie produkowany smartfon z Androidem na pokładzie zbudowany jest
    > z 64-bitowym procesorem?
    > Czy najnowsza wersja Andka w ogóle wspiera architekture 64-bitową?

    Uwaga!
    Klient który wykazuje objawy niezdrowego przywiązania do urządzenia,
    platformy, systemu, operacyjnego,
    przywiązania będącego w rzeczywistości uzależnieniem,
    - to człowiek chory, ubezwłasnowolniony.
    Nie jest w stanie w pełni kontrolować swojego postępowania.
    Nie może wyobraziś sobie świata i życia bez obiektu kultu.
    Prawdopopdobnie nie zdaje spobie sprawy ze swojej choroby, albo też
    świadomie
    ignoruje objawy, zupełnie jak palacz, alkocholok, czy narkoman.
    Ale medycyna współczesna poczyniła znaczne postępy w dziedzinie leczenia
    uzależnień.
    Są już możliwości zdiagnozowania i zapewne kliniki leczące tę przypadłość.
    http://www.huffingtonpost.com/2013/03/22/iphone-addi
    ction-6-signs-_n_2931662.html
    http://www.smosh.com/smosh-pit/articles/9-signs-your
    e-iphone-addict
    http://www.mizwhiz.com/protecting-children/how-to-pr
    event-iphone-addiction.html
    http://www.techradar.com/news/phone-and-communicatio
    ns/mobile-phones/are-you-addicted-to-your-iphone-and
    -is-it-screwing-up-your-life-677867
    http://forums.imore.com/iphone-4/212635-top-10-signs
    -cell-phone-addiction.html
    ;-)

    --
    Paskuda03

  • 183. Data: 2014-08-17 11:08:50
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-08-17 06:58, *Pszemol* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Fakt, że konkurencja byłaby intensywnie zaangażowana w budowanie
    > nowych W12 sugerowałby jednak że mają one jakąś przewagę na V10.

    Nad niektórymi mają, nad innymi nie. Ale metafory nie zrozumiałeś jak
    wnioskuję :)

    > Inaczej jak wytłumaczysz pracę nad 64-bitowym Androidem?

    Koniecznością.
    Już sporo telefonów i tabletów ma 3GB RAM, niedługo będą miały ponad 4 -
    do tego potrzeba 64 bitów. Wcale nie do zwiększenia prędkości, bo ten
    zysk jest marginalny. Zresztą podobnie było w przypadku rynku PC przy
    przejściu na 64b.
    Marketing robi wodę z mózgu, zwłaszcza u słabszych jednostek.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 184. Data: 2014-08-17 11:14:39
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-08-17 00:05, *rs* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > ale przecież dokładnie widać jak jest. choćby w tym wątku i w dwóch
    > poprzednich inicjowanych przez Pszemola. w sumie niewinne w treści, a
    > potem jaki dym był? o czym to miałoby świadczyć?

    O zręcznym trollingu, na który dałeś się nabrać.
    W sumie niewinne treści pisze...
    Może coś takiego a'propos:
    ---------------------
    W pewnej gazecie napisali, że użytkownicy usenetu z nickiem na "M" są
    średnio 2 razy mądrzejsi od reszty.
    Planujecie może zmianę nicka?
    -----------------------
    :)

    Pozdrawiam - Mirek

  • 185. Data: 2014-08-17 12:35:45
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 17 Aug 2014 11:08:50 +0200, Mirek Ptak
    <n...@n...pl> wrote:
    > Już sporo telefonów i tabletów ma 3GB RAM, niedługo będą miały
    ponad 4 -
    > do tego potrzeba 64 bitów.

    Nie, aby miały ponad 4GB wystarczy 33 bity :-).

    --
    Marek

  • 186. Data: 2014-08-17 13:15:15
    Od: K <...@...c>

    On 16/08/2014 18:02, Pszemol wrote:

    > Zmień język bo nie jesteśmy u Ciebie pod budką z piwem...

    urazilem ciebie, czy twojego chlopaka?

  • 187. Data: 2014-08-17 14:02:34
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Marek" <f...@f...com>

    > ponad 4 -
    >
    > Nie, aby miały ponad 4GB wystarczy 33 bity :-).

    Tak tak, i obok procesora 32-bitowego dokłada się 1-bitowy

  • 188. Data: 2014-08-17 16:01:37
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 17 Aug 2014 14:02:34 +0200, John Kołalsky<j...@k...invalid>
    wrote:
    > Tak tak, i obok procesora 32-bitowego dokłada się 1-bitowy

    Nie, tak się tego nie robi. Ten dodatkowy bit byłby bitem nr banku
    pamięci. Technika przełącznania banków znana jest nawet w 8
    bitowcach.

    --
    Marek

  • 189. Data: 2014-08-17 16:34:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek" <f...@f...com> wrote in message

    > Szybciej deszyfruje strony https niż zdążysz je przeczytać, może być?
    > (Odpowiedz mniej więcej na poziomie tego wątku).

    Nie bardzo... Zauważ, że najpierw czekasz na efekty szyfrowania
    i deszyfrowania aby później to móc przeczytać... Problemy
    z szybkością na etapie wyświetlania strony dają percepcję
    powolnego urządzenia...

  • 190. Data: 2014-08-17 16:41:46
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Mirek Ptak" <n...@n...pl> wrote in message
    > Dnia 2014-08-17 06:58, *Pszemol* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:

    > Nad niektórymi mają, nad innymi nie.
    > Ale metafory nie zrozumiałeś jak wnioskuję :)

    Nie było tam nic trudnego do zrozumienia wbrew pozorom...
    Raczej Ci ona nie wyszła... To oczywiste że W12 miał być tym
    procesorem 64-bitowym a V10 tym 32-bitowym...
    Gdyby mercedes zaczał doganiać VAG i planować auto z W12
    to byłoby to potwierdzenie przewagi architektury W12 nad V10.
    A tak właśnie jest w przypadku procesorów 64-bitowych.
    Strzeliłeś więc sobie gola do własnej bramki tą "metaforą".

> [...]
    > na 64b.
    > Marketing robi wodę z mózgu, zwłaszcza u słabszych jednostek.

    Pokażesz mi 3-4 telefony z 3GB RAMu skoro jest ich na rynku "sporo"?