    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Android i 64-bitowy processor
    Date: Sun, 17 Aug 2014 09:41:46 -0500

    "Mirek Ptak" <n...@n...pl> wrote in message
    news:53f07122$0$2246$65785112@news.neostrada.pl...
    > Dnia 2014-08-17 06:58, *Pszemol* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:

    > Nad niektórymi mają, nad innymi nie.
    > Ale metafory nie zrozumiałeś jak wnioskuję :)

    Nie było tam nic trudnego do zrozumienia wbrew pozorom...
    Raczej Ci ona nie wyszła... To oczywiste że W12 miał być tym
    procesorem 64-bitowym a V10 tym 32-bitowym...
    Gdyby mercedes zaczał doganiać VAG i planować auto z W12
    to byłoby to potwierdzenie przewagi architektury W12 nad V10.
    A tak właśnie jest w przypadku procesorów 64-bitowych.
    Strzeliłeś więc sobie gola do własnej bramki tą "metaforą".

    > Koniecznością.
    > Już sporo telefonów i tabletów ma 3GB RAM, niedługo będą miały ponad 4 -
    > do tego potrzeba 64 bitów. Wcale nie do zwiększenia prędkości, bo ten zysk
    > jest marginalny. Zresztą podobnie było w przypadku rynku PC przy przejściu
    > na 64b.
    > Marketing robi wodę z mózgu, zwłaszcza u słabszych jednostek.

    Pokażesz mi 3-4 telefony z 3GB RAMu skoro jest ich na rynku "sporo"?