  • 171. Data: 2014-08-16 22:54:44
    Temat: Re: Android i 64-bitowy processor
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-08-16 18:46, A.L. pisze:

    > Znam jednego co nei zapomnial wziac telefonu ale zapomnial wziac zone.
    > Coz, niektorzy telefon kochaja bardziej od malzonki

    Równie dobrze mógłby ja zostawić zamkniętą w samochodzie na upale i iść
    do pracy. Potem się tłumaczyć, że zapomniał.

    Mój brat przestawił swojej żonie budzik o 2 godziny wcześniej. Ona
    poleciała do pracy, a on pojechał ze swoją mamuśką na tygodniową
    wycieczkę z pracy do Czechosłowacji (w tym: na Sylwestra). Matka o
    niczym nie wiedziała, bo by nie pojechała. Ale co się ubawiła to się
    ubawiła. Żaliła się tylko, że w restauracji nie mieli herbaty, bo tam
    piwo się pija.

    --
    animka

  • 172. Data: 2014-08-16 23:07:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 16 Aug 2014 06:27:15 -0500, Pszemol napisał(a):

    > I masz zdrowe podejście... Ale niektórzy się szczycą tym, że
    > mają 4 czy 8 rdzeni 32-bitowych i nie zauważają że są one
    > wciąż 32-bitowe a konkurencja półtora roku temu przełączyła
    > się na nowszą architekturę 64-bitową... :-)

    ale
    a) Alfreda wali czy ona nowsza czy starsza, byleby lepiej dzialala,

    b) z 4 rdzeni jest moze jakis zysk, z 64 bit zaden :-)

    > Ale ilość pamięci RAM nie wpłynie na to jak szybko Ci się strony
    > szyfrowane w protokole https będą pokazywały na ekranie, bo na
    > to z powodzeniem wystarcza typowe 1G w dzisiejszych telefonach.

    A myslisz ze 1 32-bitowy rdzen z zegarem 500MHz nie wystarcza na
    szybkie deszyfrowanie ?

    J.

  • 173. Data: 2014-08-16 23:28:55
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-08-16 20:31, *rs* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    > zapewniam cie, ze Pszemol doskonale o nich wie, a w swoich postach nawet
    > nie sugeruje tej przewagi.

    Doprawdy?

    > sadze, ze u odpowiadajacych na posty Pszemola
    > o iPhonie wystepuja symptomy alergiczne, ktore trzeba usmierzyc
    > natychmiastowa i rozbudowana odpowiedzia.

    Ja sądzę, że jest zupełnie odwrotnie :)
    Dotyczy to także (w mniejszym natężeniu) Ciebie, mimo że próbujesz grać
    Rycerza Równowagi ((C) pręgierz)) :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 174. Data: 2014-08-17 00:05:47
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 8/16/2014 5:28 PM, Mirek Ptak wrote:

    > Doprawdy?

    spytaj Pszemola. on ci prawdę powie.

    > Ja sądzę, że jest zupełnie odwrotnie :)

    ale przecież dokładnie widać jak jest. choćby w tym wątku i w dwóch
    poprzednich inicjowanych przez Pszemola. w sumie niewinne w treści, a
    potem jaki dym był? o czym to miałoby świadczyć?

    > Dotyczy to także (w mniejszym natężeniu) Ciebie, mimo że próbujesz grać
    > Rycerza Równowagi ((C) pręgierz)) :)
    > Pozdrawiam - Mirek

    a cóż mnie zdradziło i jak ci się wydaje, po której stronie stoję?
    jak chyba każdy chodzący po powierzchni tej planety, mam wbudowany
    mechanizm reakcji na brak równowagi. <rs>

  • 175. Data: 2014-08-17 06:51:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message

    > Bialy iPhone idealnie wpisuje sie wizualnie w takie klimaty:
    > http://www.mrs.co.nz/images/614steth.jpg
    > http://blog.teamtreehouse.com/wp-content/uploads/201
    2/08/white-iphone-4s.jpg

    Eee.. zupełnie nie widzę związku.

  • 176. Data: 2014-08-17 06:51:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "rs" <n...@n...spam.info> wrote in message
    .com...

    2/08/white-iphone-4s.jpg

    > eeee. to pod tym zgledem taki samsung exhibit (ktory jakosc tak niechcacy
    > odziedziczylem) bylby wlasciwie idealny.
    > z drugiej strony apple bardzo prze aby ich produkty, glownie ipady,
    > znajdowany uzycie w szpitalach. ostatni raz jak czytalem, to sprawa
    > rozbija sie o problem zabezpieczenia epidemiologicznego na granicy
    > szpital-dom, bo lekarze zapewne by chcieli wynosic ten sprzet ze soba. w
    > kazdym razie, sprawa posuwa sie do przodu i jest duza szansa, ze apple
    > opanuje ten rynek. <rs>

    Zrobi się wersję wodoszczelną, wrzuci do autoklawu i wysterylizuje, będzie
    git!

  • 177. Data: 2014-08-17 06:53:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "A.L." <a...@a...com> wrote in message

    > Fortune magazine

    A coś bliżej? Numer/rocznik?

    > Widac obarcamy sie w innyc hsrodowiskach

    Najwyraźniej... W jakim rejonie Stanów mieszkasz?

    Które gazety?

  • 178. Data: 2014-08-17 06:54:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > ale
    > a) Alfreda wali czy ona nowsza czy starsza, byleby lepiej dzialala,

    Domyślnie zakładamy że nowsza == lepsza/szybsza.

    > b) z 4 rdzeni jest moze jakis zysk, z 64 bit zaden :-)

    Czemu żaden?

    > A myslisz ze 1 32-bitowy rdzen z zegarem 500MHz nie wystarcza na
    > szybkie deszyfrowanie ?

    Zdefiniuj *szybkie*...

  • 179. Data: 2014-08-17 06:56:35
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Mirek Ptak" <n...@n...pl> wrote in message
    > Dnia 2014-08-16 16:20, *Pszemol* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:
    >
    > Jesteś niesamowity :)
    > Ericsson, Siemens i Nokia wyprzedziły Apple z telefonem
    > komórkowym o lata i co z tego?

    No właściwie chwała im za to...

  • 180. Data: 2014-08-17 06:58:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Ale zdajesz sobie sprawę, że jest to pytanie w stylu, czy są jakieś
    > samochody W12 producenta innego niż VAG?
    > Odpowiedź brzmi nie, ale za nią kryje się wiele niuansów w stylu "v10
    > wcale nie są gorsze, a czasem nawet lepsze" :), kiedy on silnie sugeruje
    > przewagę tego W12 nad V10

    Fakt, że konkurencja byłaby intensywnie zaangażowana w budowanie
    nowych W12 sugerowałby jednak że mają one jakąś przewagę na V10.
    Inaczej jak wytłumaczysz pracę nad 64-bitowym Androidem?