  • 161. Data: 2014-08-16 19:29:00
    Temat: Re: Android i 64-bitowy processor
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sat, 16 Aug 2014 12:56:27 -0400, rs <n...@n...spam.info>
    wrote:

    >po co ci kontrakt? bez kontraktu sie nie da. 4 smartfony plut ipad w ATT
    >240$ miesiecznie.

    No a telefonowanei za darmo, oczywiscie

    >i co wtedy z tym telefonem tobisz? znaki dymne wysylasz?

    >bo tatus kupi wlasnie to co podaje wyzej. mama, tata i dwa dzieciaki.
    >calosc 240$. co ty chcesz tu udowodnic?

    >no wiec co pitolisz glupoty, ze rodzice za studia placa. niektorzy
    >jeszcz placa, ale klasa srednia sie kurczy, ceny studiow leca w kosmos.

    To jest argument dotyczacy czego?...

    >ja nie znam zadnego amerykanina, ktory by mial niemarkowy telefon albo
    >tablet, a wiekszosc z nich ma produkty apple. nie moge tego powiedziec o
    >moich polskich znajomych, ktorzy maja roznego typu sprzet. moze tanszy,
    >ale sa z niego zadowoleni. <rs>

    A ilu znasz Amerykanow?

    No, pzredstaw sobie ze ja znam takich ktorych nie stac. Jest tu taka
    organizacja ktora zbiera stare telefony aby je dac tym ktorych na nowy
    telefon nie stac.

    Zbiera sie tez stare okulary

    Przypominam statystyki: cos kolo 50% populacji w USA nei placi zadnych
    podatkow bo ich dochod jest ponizej progu neizbednego aby te podatki
    palcic. Europejskei wyobrazenie o bogactwie Ameryki pochdzi z
    wierszyka "Mister Twister,, fabrykant guzikow, wlasciciel dziennikow"

    A.L.

  • 162. Data: 2014-08-16 19:30:10
    Od: grapeli23 <g...@g...com>

    Dnia 16.08.2014 Pszemol <P...@P...com> napisał/a:
    > "grapeli23" <g...@g...com> wrote in message
    >
    > No ale A7 w produkach Appla oparty o ARMv8 już jest od ponad roku.
    > I można go używać od ponad roku w smartfonie iPhone5S:
    > http://en.wikipedia.org/wiki/Apple_A7 W jakiej jaskinii przespałeś wieści?
    >:-)

    Wiem, że jest. Testy laboratoryjne trwały krócej, reszta została
    przeprowadzona na żywym organiźmie.

  • 163. Data: 2014-08-16 20:12:30
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 8/16/2014 1:29 PM, A.L. wrote:

    > No a telefonowanei za darmo, oczywiscie

    czy ty wiesz co to jest kontrakt. na co on opiewa? o taka ignorancje to
    ciebie nie posadzalem.
    tak telefonowanie jest "za darmo" w obrebie abonamentu 240$. jest
    unlimited SMS, voice. dane nie jestem pewien, ale chyba 4GB na urzadzenie.

    > To jest argument dotyczacy czego?...

    skup sie facet. to jest argument dotyczacy tego, ze coraz mniej rodzicow
    placi za studia, bo ich po prostu na to nie stac.

    > A ilu znasz Amerykanow?

    sporo. jakies wyscigi chcesz tutaj urzadzic?

    > No, pzredstaw sobie ze ja znam takich ktorych nie stac.

    ja takich nie znam, choc nie neguje oczywiscie ich istnienia. jednak to
    sa w sporej czesci seniorzy, co jakbys przeczytal i zrozumial artykul z
    forbes o ktory sie Pszemol poprosil to bys juz wiedzial. sa rowniez
    programy spoleczne w obrebie medicaid w spomaganym przez obamacare,
    ktore daja nowe telefony za darmo. ale to nie sa smartfony, ale telefony.

    > Jest tu taka
    > organizacja ktora zbiera stare telefony aby je dac tym ktorych na nowy
    > telefon nie stac.

    no i co z tego? ameryke odkrywasz? w kazdym kraju sa biedni ludzie. w
    usa jest ich coraz wiecej, co sie jakos dziwnie nie przedlada na spadek
    uzywania smartfonow. w kazdym razie jeszcze nie teraz.

    > Zbiera sie tez stare okulary

    zbieraja tez uzywane ciuchy i co z tego? takie same uzywane ciuchy w
    innych miejscach wystawia sie jako vintage w drogich thrift shopach.

    > Przypominam statystyki: cos kolo 50% populacji w USA nei placi zadnych
    > podatkow bo ich dochod jest ponizej progu neizbednego aby te podatki
    > palcic.

    AL co ty pierdolisz. sorry, ze musze uzyc blizszego ci jezyka, ale to
    juz przesada. nie ma takiej sytuacji, ze IRS pozwoli na to, zebys nic
    nie byl winien, jesli cokolwiek zarabiasz. stopa procentowa jest inna,
    ale zawsze jestes cos winien, jesli cokolwiek zarabiasz. nawet takie
    nedzne do 9K$ rocznie. wtedy placisz dziesiecine.
    tu masz kalkulator. ucz sie facet, bo to zalosc co tu wypisujesz:
    http://www.taxact.com/tools/tax-bracket-calculator.a
    sp
    sa rozne mozlisowsci odpisania od podatkow, sa mozliwosci roznej
    deklaracji dochodu, albo nawet "niedeklarowania" np. w przypadku capital
    gain, ale to sa odstepstwa od reguly.

    50% o ktorych piszesz, to pewnie zle doczytalem i sa prawdopodnie ci,
    ktorzy nie placa podatkow, z roznych sobie wiadomych wzgledow, chocby
    ideologicznych. to jest 47%-43%

    > Europejskei wyobrazenie o bogactwie Ameryki pochdzi z
    > wierszyka "Mister Twister,, fabrykant guzikow, wlasciciel dziennikow"

    ty raczej skup sie na swoich wlasnych wyobrazniac, bo z tym ci marnie
    idzie. <rs>

  • 164. Data: 2014-08-16 20:17:31
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 8/16/2014 1:17 PM, A.L. wrote:
    > Letniego semestru nie ma. Jesienny zaczyan sie za 3 tygodnie. Nudze
    > sie, ogolnie rzecz biorac.

    podobno inteligentni ludzie sie nie nudza. cos w tym musi byc.

    > Wiec rozrywam sie jak moge. Niczego w
    > kinach nie ma.

    jak zwyle pitolisz.

    > Zreszta, trzeba by placic za bilet. A tutaj za darmo
    > A.L.

    kurna, to trzeba bylo tak od razu, ze chciales sobie z grupy zrobic zoo
    i popatrzec za darmo na malpy. naprawde wykladowce na amerykanskiej
    uczelni i to na kierunku technicznym nie stac na lepsza rozrywke? ale to
    tlumaczy, twoj stosunek do smarfonow i twoje argumenty dotyczace ich
    kosztow. jestes po prostu sknera i tyle. <rs>

  • 165. Data: 2014-08-16 20:17:45
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-08-16 16:20, *Pszemol* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    > Choćby tyle, że Apple wyprzedził konkurencję technologicznie o jakieś
    > 18 miesięcy.

    Jesteś niesamowity :)
    Ericsson, Siemens i Nokia wyprzedziły Apple z telefonem komórkowym o
    lata i co z tego?

    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 166. Data: 2014-08-16 20:23:10
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-08-16 19:17, *rs* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    > Pszemol pytał, czy są na rynku telefony androidowe o architekturze x64
    > (jakie). tyle. nie o perspektywy rozwoju, przewidywania, analizy
    > przyszłościowe. trendy. nie.
    > odpowiedz na to pytanie brzmi: na dzień dzisiejszy nie ma.
    > sprawa powinna być załatwiona. wątek zamknięty.

    Ale zdajesz sobie sprawę, że jest to pytanie w stylu, czy są jakieś
    samochody W12 producenta innego niż VAG?
    Odpowiedź brzmi nie, ale za nią kryje się wiele niuansów w stylu "v10
    wcale nie są gorsze, a czasem nawet lepsze" :), kiedy on silnie sugeruje
    przewagę tego W12 nad V10

    Pozdrawiam - Mirek

  • 167. Data: 2014-08-16 20:31:42
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 8/16/2014 2:23 PM, Mirek Ptak wrote:

> [...]
    > Odpowiedź brzmi nie, ale za nią kryje się wiele niuansów w stylu "v10
    > wcale nie są gorsze, a czasem nawet lepsze" :), kiedy on silnie sugeruje

    hehehe. no zdaje sobie sprawe, ale po co sie dawac lapac i wdawac w
    takie niuanse? zapewniam cie, ze Pszemol doskonale o nich wie, a w
    swoich postach nawet nie sugeruje tej przewagi. sadze, ze u
    odpowiadajacych na posty Pszemola o iPhonie wystepuja symptomy
    alergiczne, ktore trzeba usmierzyc natychmiastowa i rozbudowana
    odpowiedzia. <rs>

  • 168. Data: 2014-08-16 20:31:50
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 8/16/2014 1:10 PM, atm wrote:

    > Bialy iPhone idealnie wpisuje sie wizualnie w takie klimaty:
    > http://www.mrs.co.nz/images/614steth.jpg
    > http://blog.teamtreehouse.com/wp-content/uploads/201
    2/08/white-iphone-4s.jpg

    eeee. to pod tym zgledem taki samsung exhibit (ktory jakosc tak
    niechcacy odziedziczylem) bylby wlasciwie idealny.
    z drugiej strony apple bardzo prze aby ich produkty, glownie ipady,
    znajdowany uzycie w szpitalach. ostatni raz jak czytalem, to sprawa
    rozbija sie o problem zabezpieczenia epidemiologicznego na granicy
    szpital-dom, bo lekarze zapewne by chcieli wynosic ten sprzet ze soba. w
    kazdym razie, sprawa posuwa sie do przodu i jest duza szansa, ze apple
    opanuje ten rynek. <rs>

  • 169. Data: 2014-08-16 22:38:32
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-08-16 18:14, A.L. pisze:

    > Chcialem powiedziec ze w Ameryce bardziej szanuje sie pieniedze niz w
    > Polsce. W Ameryce, tatus nie da mlodziencowi tysiaca dolcow aby kupil
    > iPhona, on sobie musi na ten telefon zarobic. Owszem, za studia tatus
    > zaplaci (na ogol) ale wiecej to juz nie. Wiec ludzie SZANUJA
    > pieneidze. Trzy razy zastanowia sie zanim cos kupia. I zastanowia sie
    > czy to na pewno im potzrebne.
    >
    > W Polsce - dokaldnie odwrotnie. Pieneidzmi sie SZASTA. Wiec i
    > mentalnosc dosyc inna. Hamulcow zadnych nie ma. Gadgety najwazniejsze

    A czy Ty, mający już z ponad 70 lat dorobiłeś się jakichś dzieci? Nigdy
    nic o swoich dzieciach nie pisałeś na tej drugiej grupie. Za to płakałeś
    kiedyś, że nie potrafiłeś zadzwonić z telefonu znajdującego się na
    lotnisku.
    W Ameryce już 15 letnie dzieci zasuwają samochodami do szkół, więc
    wątpię, żeby rodzice żałowali pieniędzy na kupno dziecku telefonu.

    --
    animka

  • 170. Data: 2014-08-16 22:45:19
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-08-16 18:37, A.L. pisze:

> [...]
    >
    > Natomiast rodzice mlodych ne ogol nei utrzymuja. Na balangi, telefony
    > i tak dalej musza zapracowac sami

    > Jakei sterortypy? Mlodziez tutaj ma inne problemy niz a Polsce. W
    > Polsce - gdzie spedze 3 miesieczne wakacje? W Ameryce - gdzie znajde
    > prace na 3 miesiace lata.

    > To dobrze swiadczy

    > Niestety, tardycja pzretrwala do dzic. Polskei, calkie mwspolczesne
    > gazety pisza ile zywnosci wyrzuca sie na smietniki po kazdych
    > swietach. Ile wypada a nie wypada dac na Pierwsza Komunie, i ze z byle
    > czym ponizej tabletu nie wypada sie pokazac.

    To chyba jak do obcych idziesz. W rodzinie wiedzą jaki kto ma status
    materialny i nawet tego kto nie da żadnego prezentu ani pieniędzy też
    zaproszą. Nie wszyscy sa świniami (przepraszam zwierzątka świnki).

    --
    animka