  • 121. Data: 2014-08-16 17:02:07
    Temat: Re: Android i 64-bitowy processor
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Thu, 14 Aug 2014 11:28:10 -0400, rs <n...@n...spam.info>
    wrote:

    >a tak. tu masz wreszcie racje. bo sa przeznaczone dla ludzi starszych,
    >ktorzy tez chca miec staly kontakt z bliskimi. ale jakosc dzwieku nie
    >jest realizowana poprzez lepsza jakosc komponentow (raczej wrecz
    >przeciwnie), ale ze wzgledu na wielkosc i z racji konstrukcji mniejsza
    >odleglosc sluchawki od ucha i mikrofonu of ust. jaki np. jitterbug
    >samsunga sie bardzo dobrze sprzedaje przez domy pogodnej starosci.
    >http://www.jitterbugdirect.com/
    ><rs>

    Nie. telefony takei zwykle mozna kupic wszedzie - w sklepie
    spozywczym, w drogerii, w aptece, na stacji benzynowej. I jakos sie
    spzredaja

    A.L.

  • 122. Data: 2014-08-16 17:03:29
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 16 Aug 2014 06:22:45 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > Po co więc pleciesz bzdury skoro nie wiesz nawet jak to działa?

    Co jak działa? Kilka w ikone progamu i się nic nie dzieje, więc
    expercie jaka diagnoza?

    --
    Marek

  • 123. Data: 2014-08-16 17:04:19
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Fri, 15 Aug 2014 13:13:03 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

    >Niestety nie masz racji. Ale to częsty błąd który robi dużo laików...
    >64-bitowa architektura procesora to nie tylko powiększona przestrzeń
    >adresowa pamięci. To również mnóstwo innych zmian które w sumie
    >dają o wiele bardziej wydajną jednostkę centralną.

    A jakie konkretnie? Tylko bez picu, prosze. Wykladam przedmiot
    Computer Architecture, wiec mam troche pojecia

    A.L.

  • 124. Data: 2014-08-16 17:06:09
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Fri, 15 Aug 2014 21:14:53 +0000 (UTC), masti <g...@t...hell> wrote:

    >jeśli tylko tyle wiesz to śmieję się na całe gardło :)

    Jest prosta analogia: lepiej kochac kobiete z dyzum biustem niz malym.
    Wiec jak sie kocha telefon, to lepiej kochac taki z 64 bitowym
    procesorem niz z 32 bitowym

    A.L.

  • 125. Data: 2014-08-16 17:10:47
    Od: atm <...@v...pl>

    > Salon dwie panie i facet. Panie rozmawiaja, facet czyta gazete siedzac
    > w folelu. Lewy rekaw ma podwiniety do lokcia, na pzregubie zegarek, i
    > owa reka zanurzona jest wraz z zagerkiem w stojacym obok akwarium.
    >
    > JEdna pani mowi do drugiej, wskazujac na faceta: "Moj maz nei lubi na
    > darmo wydawac pieniedzy"
    >
    > Kiedy zobaczymy entuzjaste iPhona w tej sytuacji?
    >
    > A.L.

    Hehe, zapomnialem ze to jest juz rzeczywistoscia:
    http://www.telegraph.co.uk/technology/apple/10330414
    /iOS-7-users-destroy-iPhones-after-fake-waterproof-a
    dvert.html

  • 126. Data: 2014-08-16 17:51:40
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 8/16/2014 5:39 AM, atm wrote:

    > Ok, zatem po kolei:
    >
    > -----------------------------
    >
    > Dlaczego? Po co?
    > Nie masz zaufania do swojego telefonu z Androidem na pokładzie?
    > Mój iPhone4 mnie nie zawiódł nigdy - nie potrzebuje zapasowego telefonu.

    > Tu nie chodzi o zwyczajną wodoszczelność...
    > Wrzuć dowolny telefon włączony do wiaderka ze słoną wodą i wtedy pogadamy.

    > Nie, nie mam na myśli telefonu spacjalnie zaprojektowanego jako
    > "wodoodporny", i sądzę że dobrze o tym wiesz

    ale to jest takie typowe "cherry picking". znaleźć jedną funkcję i na
    jej podstawie twierdzić, że całe urządzenie, łączenie z serwisem i CEO
    firmy go produkującej jest cacy. w moim wypadku jeden iphone 3GS
    przeleżał w zaspie śniegu całą zimę. na wiosnę spłynął i znalazłem go na
    kratce ściekowej. trochę "zardzewiałe" blaszki na złączu, ale po ich
    oczyszczeniu, działa do dziś nawet bez wymiany baterii.
    drugiego kumpel wyprał swojego niechcący w pralce i wysuszył w suszarce
    w normalnych cyklach. oprócz nieznacznej rysy na ekranie, prawdopodobnie
    od nita mocującego guzik w spodniach, żadnych uszkodzeń. telefon działa
    do dziś bez wymiany baterii, a jego dzieciak robi co może żeby go
    zepsuć, bo chce mieć nowy.
    takich historii znajdziesz w necie pewnie wiele, wiec dlaczego nie
    wychwalałeś tej konstrukcji, a nawet wziąłeś ich pod uwagę w swojej
    argumentacji? nie byłoby to fair dla rzeczowej wymiany zdań?

    w nowszych modelach widocznie apple doszedł do wniosku, że mu się nie
    opłaca, robić pancernej i tak wodoszczelnej obudowy, (choć znam dwa
    wypadki, ze aparat iphone 5s i 5c wpadł do zlewu i mu to zupełnie nie
    zaszkodziło) i poszedł w inne rozwiązania konstrukcyjne, mające na celu
    zaimplementowani innych albo polepszenie istniejących funkcji. podobnie
    jak prawie wszyscy producenci smartfonów odeszli od konstrukcji
    składanych, choć cierpi na tym dźwięk rozmowy.

    jeśli pracujesz jako szpieg z krainy deszczowców, telefon ci często
    wpada w kałuże, to wiadomo, że funkcja wodoszczelności będzie dla ciebie
    jednym z głównych kryteriów wyboru aparatu, ale nie każdy ma takie
    wymagania i nie dla każdego funkcja wodoszczelności musi być w ogóle
    atrakcyjna i brana pod uwagę. dla mnie np. nie jest i podwodna historia
    xperii nie robi na mnie żadnego wrażenia i nie stanie się powodem, bym
    brał pod uwagę ten aparat przy najbliższym zakupie.

    wytłumacz mi jeszcze jedną rzecz (albo ktorys z tutejszych
    apple-haterów), jak to jest, że chyba we wszystkich zestawieniach
    telefonów jakie są dokonywane, przez _w_miarę_ sensowne periodyki
    techniczne, rocznie czy kwartalnie topowy iphone jest zawsze w pierwszej
    trojce, a bardzo często na pierwszym miejscu? choćby w takim PC magazine
    ( http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2367064,00.asp ), którego
    przecież o bezkrytyczna miłość do applea, podejrzewać nie można. <rs>

  • 127. Data: 2014-08-16 17:59:26
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 8/16/2014 11:02 AM, A.L. wrote:

    > Nie. telefony takei zwykle mozna kupic wszedzie - w sklepie
    > spozywczym, w drogerii, w aptece, na stacji benzynowej. I jakos sie
    > spzredaja
    > A.L.

    czytaj ty to, co się do ciebie pisze, i staraj się zrozumieć całość.
    zwróć uwagę na. "np." w mojej odpowiedzi. nie trolluj bezmyślnie.

    starzy ludzie, nawet bardzo starzy, często przerażająco starzy, jezdza
    tez samochodami, wiec nic dziwne, ze na stacjach kupuja takie telefony,
    na stacjach beznzynowych. oni tez robią zakupy. spoleczenstwa w
    panstawach wysokocywilizowanych sie starzeja, wiec takich telefonow sie
    sprzedaje w sumie sporo. co chciales osiagnac tym argumentem? ze
    swiadoma technicznie młodzież je kupuje? <rs>

  • 128. Data: 2014-08-16 18:01:50
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sat, 16 Aug 2014 11:51:40 -0400, rs <n...@n...spam.info>
    wrote:

> [...]
    >( http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2367064,00.asp ), którego
    >przecież o bezkrytyczna miłość do applea, podejrzewać nie można. <rs>

    Narazac sie milosnikom firmy Apple jest niebezpiecznie. Moga oglosic
    bojkot pisma, albo i co....

    Mentalnosc owuch zwolennikow doskonale jest widoczna nie dalej niz ta
    grupa...

    A.L.

  • 129. Data: 2014-08-16 18:07:11
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > ( http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2367064,00.asp ), którego
    > przecież o bezkrytyczna miłość do applea, podejrzewać nie można. <rs>

    Heh, to w takim razie nie do mnie skierowane pytanie. Niedawno
    deklarowalem tutaj, ze jesli bedzie wiekszy ekran to wezme pod uwage
    zakup iPhone'a. No i desig, do bolu juz mi sie opatrzyl wyglad
    medycznego pilota.

  • 130. Data: 2014-08-16 18:11:07
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 8/16/2014 12:01 PM, A.L. wrote:

> [...]
    > bojkot pisma, albo i co....
    >
    > Mentalnosc owuch zwolennikow doskonale jest widoczna nie dalej niz ta

    wcale nie. mentalność bezmyślnych haterow, których ty jesteś idealnym
    przykładem jest tu doskonale widoczna. ty wijesz się tu jak piskorz i
    plujesz jadem, a to na apple, a to na smartfony po całości. co ty tutaj
    robisz? weź ty załóż sobie grupę o telefonii drutowej, albo telegrafie i
    tam się produkuj, najlepiej morsem. <rs>