    Date: Sat, 16 Aug 2014 11:59:26 -0400
    From: rs <n...@n...spam.info>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Android i 64-bitowy processor

    On 8/16/2014 11:02 AM, A.L. wrote:

    > Nie. telefony takei zwykle mozna kupic wszedzie - w sklepie
    > spozywczym, w drogerii, w aptece, na stacji benzynowej. I jakos sie
    > spzredaja
    > A.L.

    czytaj ty to, co się do ciebie pisze, i staraj się zrozumieć całość.
    zwróć uwagę na. "np." w mojej odpowiedzi. nie trolluj bezmyślnie.

    starzy ludzie, nawet bardzo starzy, często przerażająco starzy, jezdza
    tez samochodami, wiec nic dziwne, ze na stacjach kupuja takie telefony,
    na stacjach beznzynowych. oni tez robią zakupy. spoleczenstwa w
    panstawach wysokocywilizowanych sie starzeja, wiec takich telefonow sie
    sprzedaje w sumie sporo. co chciales osiagnac tym argumentem? ze
    swiadoma technicznie młodzież je kupuje? <rs>