  • Data: 2014-08-16 18:37:32
    Temat: Re: Android i 64-bitowy processor
    Od: A.L. <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 16 Aug 2014 12:23:05 -0400, rs <n...@n...spam.info>
    wrote:

    >wiesz co? takie bujdy to sobie możesz opowiadać swoim prawnuczkom w
    >piaskownicy. ty naprawde bardzo malo wiesz, ale duzo gadasz. iphone w
    >salonie prowidera kosztuje _dokladnie_ tyle samo ile inne topowe
    >telefony. iphony poprzednich generacji sa za 1$.

    A ile kosztuje 2 letni kontrakt? Bez tego kontraktu placi sie "market
    price". Ja za dwa telefony z newielkim (2GB) limitem na "data" place
    160 dolcow miesiecznie. Za jeden telefon bylaby stowa. tatus nie da

    >durna generalizacja. o pozyczkach studenckich i o tym, ze to obecnie
    >najwiekszy dlug w USA, to pewnie tez nie slyszales.

    A co ma piernik do wiatraka? Spora ilosc studentow stara sie nie brac
    pozyczki an studia. O pozyczkach studenckich, i owszem slyszalem. Wiem
    tez dokladnie ze tu gdzie ucze, rozna oplata za studia wynosi 45
    tysiecy dolarow. Do tego dochodza koszta utrzymania minimum 1500
    miesiecznie

    Natomiast rodzice mlodych ne ogol nei utrzymuja. Na balangi, telefony
    i tak dalej musza zapracowac sami

    >tia. pitol te stereotypy. jak bedziesz je czesto powtarzal, to moze ktos
    >uwierzy.

    Jakei sterortypy? Mlodziez tutaj ma inne problemy niz a Polsce. W
    Polsce - gdzie spedze 3 miesieczne wakacje? W Ameryce - gdzie znajde
    prace na 3 miesiace lata.

    >znowu bzdura. zajrzyj na grupe o PC. tam prawie zawsze w pytaniach o
    >wybor sprzetu na samej gorze listy wymagan, jest niska cena. to samo
    >jest tutaj w pytaniach o polecenie telefonu. zauwaz jak duzo ludzi uzywa
    >chinski sprzet? telefony, czy tablety.

    To dobrze swiadczy

    >twoja wiedza o polsce zatrzymala sie na czasach glebokiego PRLu, kiedy w
    >sklepach nie bylo nic, ale na swieta stoly byly zastawione po brzegi,
    >wodka z pewexu, a prezenty pod choinke sprowadzane z reichu. <rs>

    Niestety, tardycja pzretrwala do dzic. Polskei, calkie mwspolczesne
    gazety pisza ile zywnosci wyrzuca sie na smietniki po kazdych
    swietach. Ile wypada a nie wypada dac na Pierwsza Komunie, i ze z byle
    czym ponizej tabletu nie wypada sie pokazac.

    Wiec nie pitol

    A.L.