  • Data: 2014-08-16 18:11:07
    Temat: Re: Android i 64-bitowy processor
    Od: rs <n...@n...spam.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 8/16/2014 12:01 PM, A.L. wrote:

    > Narazac sie milosnikom firmy Apple jest niebezpiecznie. Moga oglosic
    > bojkot pisma, albo i co....
    >
    > Mentalnosc owuch zwolennikow doskonale jest widoczna nie dalej niz ta
    > grupa...
    >
    > A.L.

    wcale nie. mentalność bezmyślnych haterow, których ty jesteś idealnym
    przykładem jest tu doskonale widoczna. ty wijesz się tu jak piskorz i
    plujesz jadem, a to na apple, a to na smartfony po całości. co ty tutaj
    robisz? weź ty załóż sobie grupę o telefonii drutowej, albo telegrafie i
    tam się produkuj, najlepiej morsem. <rs>