  • Data: 2012-11-12 11:49:28
    Temat: Re: Android, dzwonki, problem
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "atm" <...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:k7qepb$qv4$1@node1.news.atman.pl...
    > System widzi te dzwonki i je przypisuje ale
    > Moze cos z radzieckich rozwiazan: po prostu podmien dzwonek domyslny na
    > ten, ktory chcesz miec.

    nie łapiesz o co mi chodzi.
    Generalnie jestem człowiekiem, który nie goni do telefonu na każdy dzwonek
    (chyba że mam fon w kieszeni).
    Ale jest kilka osób dla mnie ważnych i te osoby (4 sztuki) mają przypisane
    inne dzwonki, po to, żebym ich nie ignorował kiedy nie mam ochoty odbierać a
    cała masa innych kontaktów ma dzwonek domyślny.
    Jak pisałem, system działa ale na 90%