    Date: Sat, 16 Apr 2022 16:30:00 +0200
    Subject: Re: Android, custom ROM-y (firmware) i nagrywanie rozmów
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2022-04-12 o 21:20, ii pisze:

    > Znajdź ten filmik na yt jak nie masz lepszego pomysłu.

    Jeszcze żeby ten film miał taki tytuł jak ten, który podałeś.
    Przestawiłem czułość ekranu, ale nie pomogło. Pozostaje mi spróbowanie
    tej metody - <https://www.youtube.com/watch?v=YZxaLy64lsQ> A myślałem,
    że tylko ja mam ten problem. Cholernie wkurwiające. Chociaż bardziej
    poje... jest instalowanie czytnika na tylnej ściance urządzenia, jak to
    robi np. Motorola/Lenovo.

    K.