  • Data: 2022-04-21 23:40:10
    Temat: Re: Android, custom ROM-y (firmware) i nagrywanie rozmów
    Od: Krystek <s...@k...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.03.2022 o 20:00, Krystek pisze:
> [...]
    call-recorder-acr-33-3-samsung-unchained-release/

    > Dziękuję za link. Tak chyba zrobię. W sumie nie mam już nic do
    > stracenia. I tak musiałem licencję ponownie instalować z Google Play,
    > więc wywalę starego ACR-a i wgram tę wersję z APK. Zobaczymy, czy zadziała.

    No i dupa. Wywaliłem starego ACR-a 35 i powiązane z nim pliki, wgrałem z
    pliku APK pobraną wersję 33.3 unChained i nadal to samo. Rozmówcy w
    nagraniu podczas odtwarzania jak nie było słychać, tak nadal nie słychać.

    Nie wiem, czy to nie wina aktualizacji systemu, bo tydzień wcześniej -
    nim jeszcze odinstalowałem ACR-a - zainstalowałem poprawki Androida od
    SAMSUNG-a.

    W każdym razie nie działa (tak, jak powinno) :-/

    K.