  • Data: 2022-04-16 20:08:37
    Temat: Re: Android, custom ROM-y (firmware) i nagrywanie rozmów
    Od: netx <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.02.2022 o 21:04, m4rkiz pisze:
    > Ja używam A52s 5G i mam natywne nagrywanie rozmów po zmianie regionu na
    > Indonezję, wszystko poza tym działa jak powinno, aktualizuje się itp.

    Też mam A52s 5G od wczoraj. Pytanie jak ustawiałeś region na Indonezję?
    W ustawieniach konfiguracyjnych po resetowaniu telefonu do ustawień
    fabrycznych czy wgrywałeś Odinem CSC_HOME czy inaczej?

    Tak pytam ale wydaje się że ACR unchained działa ok i bez tej Indonezji.
    W pomieszczeniach nagrywa ok, a na dworze muszę jeszcze wypróbować, bo
    może nagrywa mojego rozmówce zbierając mikrofonem to co mówi przez głośnik.