    From: atm <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Android - blokowanie klawisza Power
    Date: Wed, 01 Jun 2011 12:37:04 +0200

    > No dobra, u mnie też po przytrzymaniu przez >10sekund telefon się
    > resetuje. Ale jednego wciąż nie mogę pojąć: aż mnie palec bolał od
    > przytrzymywania tego przycisku zanim telefon się zrestartował. Żeby tak
    > długo przycisk przytrzymał się samoczynnie musiałbym chodzić chyba w
    > spodniach a'la Freddie Mercury :)
    >
    > Może masz zbyt opięty ubiór? :-)
    >
    > Inna sprawa, że ja telefon noszę w oryginalnym, skórzanym pokrowcu w
    > przedniej kieszeni spodni.

    Nie no Queen czy Bee Gees nie sa moimi kapelami ;]
    Dosc luzne spodnie, telefon w przedniej kieszeni poziomo.
    Tyle wystarczy, zeby podczas siedzenia od czasu do czasu wciasnal
    sie wystarczajaco dlugo guzik zasilania. Mam na SGS gumowe gatki
    ale jak wspomnialem wczesniej nie lubie tych wszystkich opakowan.