  • Data: 2011-05-29 15:30:21
    Temat: Re: Android - blokowanie klawisza Power
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-05-29 17:08, JoteR wrote:

    > A nie wolałbyś kupić koszulkę z kieszenią na (za przeproszeniem) piersi?
    >
    > JoteR

    Mam gumowe gatki na SGSa ale nie lubie nosic szpeja elektronicznego w
    tysiacu prezerwatywek a pozniej i tak sprzedac za grosze poniewaz
    bedzie przeterminowany technologicznie.
    Ogolnie jestem rozczarowany coraz nowszymi "osiegnieciami" techniki.
    Co jakis czas wychodzi kolejny kwiatek. Wczoraj na przyklad wzialem dwa
    telefony, zeby porownac Ovi maps do Sygica. Sygic po 20km tragicznie
    zwolnil odswiezanie ekranu co uniwmozliwilo jakakolwiek nawigacje. Nie
    instalowalem w telefonie tysiaca aplikacji, nie robilem tysiaca sztuczek
    z systemem... Nie wiem, obecnie przeinstalowalem Sygica i sprawdze czy
    to cos poprawilo. Ovi wypadl znacznie lepiej. Jak dla mnie jest bardziej
    intuicyjny, widok rowniez do mnie bardziej przemawia. Zaleta dla mnie
    jest takze widok plaski, gdzie nazwy ulic sa wpisane jak na papierowych
    mapach a nie w dymkach, dodatkowo wazniejsze drogi sa pociagniete na
    zolto a nie jak w Sygic wszystkie na bialo (pomijam autostrady, mam na
    mysli osiedlowe).