eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmAndroid 2.3.3 - jak wyciągnąć zdjęcie przypisane do kontaktu? › Re: Android 2.3.3 - jak wyciągnąć zdjęcie przypisane do kontaktu?
    From: Uncle Pete <4...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Android 2.3.3 - jak wyciągnąć zdjęcie przypisane do kontaktu?
    Date: Tue, 9 Jun 2020 18:24:30 +0200

    On 2020-06-09 16:41, w...@g...com wrote:
> [...]
    opcja zmiany na inne. Wygląda na to, że jest jakoś przechowywane w pamięci telefonu,
    bo po wyciągnięciu karty SD zdjęcia dalej się wyświetlają.

    > Awaryjnie można uzyskać "oryginał" zdjęcia przez eksport prawoklikiem z kontaku
    Google. W aplikacji Kontakty Google na przeglądarkę z dwóch możliwych opcji wybieramy
    format CSV Google. Wszystkie dane wyeksportowanego kontaktu otwierają się w Excelu i
    w linii tych danych widać fragment z adresem internetowym do zdjęcia kontaktu. Adres
    ma postać: "https://lh4.googleusercontent.com/ciągi cyfr/photo.jpg". Kopiujemy i
    otwieramy w przeglądarce fotografię, którą można ściągnąć i zapisać np. na pulpit.

    Po siedmiu latach doczekał się odpowiedzi.