  • Data: 2013-04-08 23:50:53
    Temat: Re: Anatomia upadku hdd
    Od: Michal <s...@d...mailexpire.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-08 07:03, qwerty pisze:

    > SSD padnie sam z siebie

    Ależ oczywiście - powtarzaj mu to jak Kaszpirowski przed snem ;P

    > Proszę cię. Wiesz ile G wytrzymuje hdd podczas pracy?

    Proszę cię - te teoretyczne 300-400G można sobie w buty włożyć, skoro
    kolejny dysk dostaje głowicami po talerzach i nadaje się tylko do kosza
    przy co bardziej energicznym postawieniu laptopa na drewnianym stole w
    trakcie pracy. Akurat SSD w laptopach ze względu na odporność na
    wstrząsy spisuje się rewelacyjnie i aż dziwię się że w 2013 r. większość
    laptopów sprzedawana jest nadal z HDD mechanicznymi. Ale z drugiej
    strony producent dając na nie 1-2 lata gwarancji zarobi na tym - i tak
    spora część userów będzie musiała z konieczności wymienić te dyski.

    --
    /MB