  • Data: 2013-04-10 23:27:45
    Temat: Re: Anatomia upadku hdd
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Jawi" 5165b3b8$0$1255$6...@n...neostrada.pl

    >> Jedynie parszywym trollem.

    > trollem bo stawia emotikony? :)

    Gdy komuś głupiemu brakuje dobrych argumentów, chwyta się
    za argumenty uniwersalne. Takie życie -- Jawi. A za chwilę
    i Ty możesz zostać wyzwany od trolli -- gdy Doman uzna,
    iż został przez Ciebie jakoś źle potraktowany.

    Akurat tamta emotka jest z przymrużeniem oka i oznacza drwinę.

    "Eneuel Leszek Ciszewski" kjs2ej$dds$...@s...aioe.org

    > Mój notebook także **nigdy** ;) nie latał, a obudowa
    > połamała się w wyniku naprężenia psychicznego. ;) Na
    > dodatek nie po tej stronie, po której jest dysk, więc
    > na pewno dysk nie był bity. ;)

    Zazwyczaj winą obarczamy producentów, choć akurat dyski
    należą do urządzeń wyjątkowo dobrze wykonywanych. Właśnie
    jestem po straszliwym padzie. :) Padł plik System (jego
    długość spadła w nocy niespodziewanie do zera bajtów) na
    partycji systemowej i choć miałem 5 innych partycji
    z WXP, żadna nie nadawała się do użycia. A czy ten
    plik padł w związku z padającym dyskiem? Akurat nie.

    Wrzuciłem tedy plik System z innej partycji -- WXP nie
    łyknął od razu, ale zajrzałem do owego Systemu regeditem
    spod innego WXP i w efekcie WXP ,,naprawił'' ów plik...

    Absurd nad absurdami -- nie mógł od razu naprawić?
    I dlaczego znienacka plik ten został okrojony do zera?

    Dlaczego żadna z pozostałych partycji nie nadawał się
    do użycia, choć po to są, by w razie czego był WXP?
    Bo jedna padła (ewidentnie w wyniku błędu na dysku)
    w styczniu, druga (też z powodu błędu na dysku) przed
    kilkoma dniami, a pozostałe też wcześniej zostały jakoś
    uszkodzone, ale do niektórych zadań były całkiem niezłe,
    więc je zostawiłem...

    -=-

    Jakby tego Systemu było mało -- netbookowi (mam tam 3 partycje
    z W7Starterem) coś poplątało się z toczpadem, który (najwyraźniej
    sprzętowo) odmawia posłuszeństwa... Sądny dzień po prostu!!! Teraz
    netbook pracuje jeno z myszą zewnętrzną...

    Skopiować teraz tę jedyną dobrą partycję z chodzącym WXP, czy zaczekać... ;)
    Chyba jednak zaraz skopiuję. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'