  • Data: 2012-04-21 04:40:31
    Temat: Re: Analog Devices sample
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 21.04.2012 03:39, sundayman wrote:
    > AD nie wysyła już sampli do nasz ?
    >
    > Chciałem sobie coś zamówić, a oni mi piszą, że "unfortunatelly, we
    > cannot srutututu..."
    >
    > Ostatnio zamawiałem u nich coś z 5 lat temu...
    > Co jest grane ?
    Zgraje "specjalistów" sprzedających sample na allegro.

    Jak zamawiałem coś 2 lata temu od MAXIMa to też najpierw dostałem mail
    "Item removed from order - Please purchase on line." i dopiero jak lekko
    opieprzyłem, że potrzebuję sample za 5$ do projektu studenckiego a oni
    każą mi albo płacić u siebie w sklepie 50$ za przesyłkę, albo ~40$
    sklepowi w Polsce to dostałem możliwość zamówienia "8 parts in a90 day
    period, 2 pcs of each".

    Michoo