  • 1. Data: 2012-04-21 03:39:11
    Temat: Analog Devices sample
    Od: sundayman <s...@g...pl>

    AD nie wysyła już sampli do nasz ?

    Chciałem sobie coś zamówić, a oni mi piszą, że "unfortunatelly, we
    cannot srutututu..."

    Ostatnio zamawiałem u nich coś z 5 lat temu...
    Co jest grane ?

  • 2. Data: 2012-04-21 04:40:31
    Temat: Re: Analog Devices sample
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 21.04.2012 03:39, sundayman wrote:
> [...]
    > cannot srutututu..."
    >
    > Ostatnio zamawiałem u nich coś z 5 lat temu...
    Zgraje "specjalistów" sprzedających sample na allegro.

    Jak zamawiałem coś 2 lata temu od MAXIMa to też najpierw dostałem mail
    "Item removed from order - Please purchase on line." i dopiero jak lekko
    opieprzyłem, że potrzebuję sample za 5$ do projektu studenckiego a oni
    każą mi albo płacić u siebie w sklepie 50$ za przesyłkę, albo ~40$
    sklepowi w Polsce to dostałem możliwość zamówienia "8 parts in a90 day
    period, 2 pcs of each".

    Michoo

  • 3. Data: 2012-04-21 08:18:26
    Od: "Ciemny" <a...@w...lhs.pl-na.tej.stron.ie>

    Użytkownik "sundayman" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > srutututu..."
    >
    > Ostatnio zamawiałem u nich coś z 5 lat temu...

    Jakby to powiedzieć... Polak potrafi.
    Za dużo chętnych było do dalszej kreatywnej odsprzedaży
    tak pozyskanych elementów i się wkurwili.

    Pozdr. TC

  • 4. Data: 2012-04-21 10:43:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 21 Apr 2012 04:40:31 +0200, Michoo napisał(a):
    > Zgraje "specjalistów" sprzedających sample na allegro.

    A probowal ktos wybrac kraj Niemcy i podac kod PL-nnnnn ?
    Ciekawe czy niemiecka poczta to przelknie :-)

    J.

  • 5. Data: 2012-04-21 16:51:40
    Od: sundayman <s...@g...pl>

    No żesz kuśwa, co za kraj...

    Chciałem zamówić posługując się firmowym mailem, jakoś by się mogli
    trochę tam zastanowić, a nie traktować wszystkich jak oszustów...

    Mam wrażenie,że AD chyba rozpędem leci, bo nie sądzę, żeby obecnie się
    wszyscy rzucali na sample, żeby je opchnąć na Allegro. Kiedyś faktycznie
    był wysyp. ale teraz ?

    Np. w linear zamówiłem bez problemu.

  • 6. Data: 2012-04-21 21:37:17
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    W dniu 2012-04-21 16:51, sundayman pisze:

    > Chciałem zamówić posługując się firmowym mailem, jakoś by się mogli
    > trochę tam zastanowić, a nie traktować wszystkich jak oszustów...

    A w Alfine pytałeś?
    Przez nich można zamawiać sample, są dystrybutorem na Polskę.

    http://www.alfine.pl/indexa.php?panel=&p=p_article&n
    um=89

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 7. Data: 2012-04-21 22:50:11
    Od: sundayman <s...@g...pl>

    > A w Alfine pytałeś?
    > Przez nich można zamawiać sample, są dystrybutorem na Polskę.
    >
    > http://www.alfine.pl/indexa.php?panel=&p=p_article&n
    um=89

    Nie pytałeś. Dałem sobie z nimi spokój...
    Nie to nie - bez łaski. W razie czego, jak będę musiał, to sobie kupię.
    A jak nie będę musiał, to znajdę w innej firmie.
    Jak Kuba Bogu... itp.

  • 8. Data: 2012-04-23 13:34:27
    Od: "^ToM^" <n...@t...pl>

    > Jakby to powiedzieć... Polak potrafi.
    > Za dużo chętnych było do dalszej kreatywnej odsprzedaży
    > tak pozyskanych elementów i się wkurwili.
    >
    > Pozdr. TC

    To nie ma żadnego związku z tym co tam druciarze sprzedają na allegro.
    Wysyłka próbek zależywyłącznie od polityki marketingowej na dany kraj.
    Rozmawiałem kiedyś w Niemczech na targach z dwoma przedstawicielami
    dużych koncernów, które takowe sample wysyłają. Jak z analiz wynika,
    że wysyłanie sampli, nie powoduje już wzrostu sprzedaży w danym kraju
    (rynek się nasycił) to się takowego procederu zaniechuje.
    Zauważcie, że wiele firm nadal wysyła sample bez problemów i
    zastanawiania się czy ktoś nimi handluje czy nie. Bawią mnie
    komentarze w rodzaju, że firma nie wysyła bo ktoś na allegro tym
    handluje. Skąd mieliby wiedzieć, że to co na allegro to są akurat ich
    sample.
    Zresztą generalnie jest tak, że nawet jak firma na dany kraj nie ma
    już programu sampli, to starczy do nich napisać i zwykle bez problemu
    rozpatrują indywidualne prośby. Dotyczy to także firm, które nigdy nie
    miały i nie maja programu sampli. Sam niejednokrotnie zamawiałem
    oryginalne wynalazki z różnych firm, np generatory ocxo czy dziwne
    układy radiowe od firm, które normalnie tego nie praktykują.
    Pozdrawiam
    Tomek