  • Data: 2012-04-21 16:51:40
    Temat: Re: Analog Devices sample
    Od: sundayman <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    No żesz kuśwa, co za kraj...

    Chciałem zamówić posługując się firmowym mailem, jakoś by się mogli
    trochę tam zastanowić, a nie traktować wszystkich jak oszustów...

    Mam wrażenie,że AD chyba rozpędem leci, bo nie sądzę, żeby obecnie się
    wszyscy rzucali na sample, żeby je opchnąć na Allegro. Kiedyś faktycznie
    był wysyp. ale teraz ?

    Np. w linear zamówiłem bez problemu.