    From: j...@i...pl
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Amsterdam likwiduje ok. 10 tys. miejsc parkingowych
    Date: Fri, 03 Jan 2020 14:24:25 +0100

    On Fri, 3 Jan 2020 13:26:16 +0100, Shrek <...@w...pl> wrote:

    >Jerza pytaj;) Ja nie mieszkam w strfie płatnego parkowania - tak
    >osobiście byłoby mi wygodniej jakby wprowadzili to u mnie - płacę trzy
    >dyszki a "słoiki" nie parkują u mnie;)

    Też nie mieszkam w strefie. Ale ja mam swoje miejsce parkingowe.
    A niby czemu te słoiki miałyby nie parkować? Jak mają umowę najmu to
    nie ma z tym najmniejszego problemu. Myślisz tak, jak niektórzy
    mieszkańcy Woli. Wmówiono im, że jak się wprowadzi im SPPN to będą
    mieli gdzie parkować. Tylko nikt im nie powiedział, że zniknie też
    pewna część miejsc parkingowych. Będzie ich mniej, a problem z
    parkowaniem się zwiększy. Bo strefa nikomu nie gwarantuje "swojego"
    miejsca.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06