eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAmatorskie sposoby na zmniejszenie zużycia paliwa na biegu jałowym › Re: Amatorskie sposoby na zmniejszenie zużycia paliwa na biegu jałowym
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net!
    news-out2.kabelfoon.nl!newsfeed.kabelfoon.nl!xindi.nntp.kabelfoon.nl!nx02.iad01
    .newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrad
    a.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Amatorskie sposoby na zmniejszenie zużycia paliwa na biegu jałowym
    Date: Mon, 22 Mar 2010 12:28:23 +0000 (UTC)
    Organization: media
    Lines: 28
    Message-ID: <s...@d...media-lab.com.pl>
    References: <ho655d$pq$1@news.onet.pl> <ho6d9u$9qn$1@news.dialog.net.pl>
    <ho76ll$gtq$1@mx1.internetia.pl> <ho7ia1$s5h$1@news.dialog.net.pl>
    <ho7j38$6il$1@mx1.internetia.pl> <ho7m4d$uc1$1@news.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: hq.media-lab.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1269260903 3951 83.3.137.42 (22 Mar 2010 12:28:23
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 22 Mar 2010 12:28:23 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.8.1pl1 (Debian)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2266276
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 22.03.2010 the_foe <t...@w...pl> napisał/a:
    > W dniu 2010-03-22 12:07, Ghost pisze:
    >> Uhm, przy normalnej zmianie tez mozna sie "pomylic".
    >
    > czytac umiesz? przy normalnej jezdzie zmieniasz tylko bieg +/- jeden.

    Czemu? Bardzo często jadę 1-2-3-5 po prostu chcę utrzymać prędkość
    uzyskaną na 3 więc mi 4 do niczego nie potrzebna. Z redukcją to
    już w ogóle często przed zakrętem jest to hamowanie silnikiem 5-3,
    przed samym zakrętem 2 na wychodzący, 3 na końcówce wyjścia.
    Dużo zalezy od elastyczności silnika i terenu oczywiście, ale
    z dużym zapasem mocy, lekkie auto, na nizinie i 5 biegów to w
    wielu przypadkach o 2 za dużo :)

    > to nie potrzebne. Gdybym zaczal jezdzic na biegu jalowym musialbym sie
    > uczyc innej techniki jazdy i miec wieksza wiedze o moim samochodzie.

    Moja szkoła nauki ruszania: jedynka i rusz bez dotykania gazu - jałowe+samo
    sprzęgło, jak opanujesz, to to samo na dwójce. Jak to opanujesz to z gazem
    jest 100x łatwiej :) Jeszcze nie spotkałem wtyskowca ze sprawnym krokowcem
    którego na płaskim bym nie ruszył z ostatniego biegu bez gazu, czasami
    trzeba lekko zabujać :)

    --
    "A cóż to za sens kupować samochód, żeby jeździć po asfalcie?
    Tam, gdzie jest asfalt, nie ma nic ciekawego, a gdzie jest
    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".
    Strugaccy - Poniedziałek zaczyna się w sobotę.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: