eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAmatorskie sposoby na zmniejszenie zużycia paliwa na biegu jałowymRe: Amatorskie sposoby na zmniejszenie zużycia paliwa na biegu jałowym
  • Data: 2010-03-22 21:56:45
    Temat: Re: Amatorskie sposoby na zmniejszenie zużycia paliwa na biegu jałowym
    Od: Padre <P...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Z tego co wiem, tak się robi w niektórych V8 i to nie tylko w czasie
    > postoju, ale także w trakcie jazdy, jak tylko nie jest potrzebna duża moc.

    Tylko że 4 cylindry dalej zapewniają równomierność pracy silnika ale co
    najważniejsze nieużywane cylindry są rozkompresowane przez stałe
    otwarcie zaworów co wymaga kosztownej konstrukcji rozrządu.

    Trochę sobie nie wyobrażam pracy silnika na jednym cylindrze, musiał by
    wtedy mieć znacznie wieksza predkośc obrotową biegu jałowego a to chyba
    pochłonęło by całą oszczędność paliwa.