  • 1. Data: 2012-02-21 06:49:16
    Temat: Amatorska fotografia podwodna
    Od: orrik <o...@o...pl>

    Witam
    Mam zamiar wykorzystać nadarzającą się okazję podczas pobytu w Egipcie i
    porobić trochę zdjęć tamtejszej rafy. Mam Canona 10D i 24-105L. Z tego
    co wypatrzyłem w necie obudowy podwodne zaczynają się od 4 000 zł. Ale
    znalazłem coś takiego http://afe.pl/1225.html. Interesujące - zwłaszcza
    cena. A jak z praktycznego punktu widzenia? Interesuje mnie wasze
    zdanie. Może ktoś używał tej "torebki" ?

    Pozdrawiam
    Orrik

  • 2. Data: 2012-02-21 11:24:03
    Temat: Re: Amatorska fotografia podwodna
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    On 2012-02-21 07:49, orrik wrote:
> [...]
    > cena. A jak z praktycznego punktu widzenia? Interesuje mnie wasze
    > zdanie. Może ktoś używał tej "torebki" ?

    Mam taką "torebkę" do kompakta - generalnie się sprawdza, nie przecieka.

    Pozdrawiam,

    Piotr

  • 3. Data: 2012-02-21 14:12:54
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    >Mam taką "torebkę" do kompakta - generalnie się sprawdza, nie przecieka.

    pochwal się efektami ;-)

    a czy przy zdjęciach podwodnych ważne nie jest światło? Czy są takie
    'torebki' które zmieszczą zewnętrzną lampę ;-)

    pozdrawiam
    robert

  • 4. Data: 2012-02-21 14:57:32
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    > pochwal się efektami ;-)

    Wszystkie zdjęcia są zrobione Canonem A80:
    http://www.kozarzewski.org/var/underwater/

    > a czy przy zdjęciach podwodnych ważne nie jest światło?

    Jest ważne, ale to sprzęt za grosze, więc nie przesadzajmy :)

    > Czy są takie
    > 'torebki' które zmieszczą zewnętrzną lampę ;-)

    Nie wiem.

    Piotr

  • 5. Data: 2012-02-22 06:24:13
    Od: orrik <o...@o...pl>

    W dniu 2012-02-21 12:24, Uncle Pete pisze:

    > Mam taką "torebkę" do kompakta - generalnie się sprawdza, nie przecieka.
    A jak z jakością takich zdjęć? Czy może masz gdzieś na sieci je
    umieszczone tak żeby je można było obejrzeć ? Do jakiej głębokości
    nurkowałeś ?
    Pozdrawiam
    Orrik

  • 6. Data: 2012-02-22 09:06:12
    Od: "abs" <n...@w...pl>

    Użytkownik "orrik" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    > A jak z jakością takich zdjęć? Czy może masz gdzieś na sieci je
    > umieszczone tak żeby je można było obejrzeć ? Do jakiej głębokości
    > nurkowałeś ?

    Tez uzywalem. Jakosc jak najbardziej ok, tylko obsluga aparatu dosc mocno
    utrudniona. Trzeba od razu ustawic wszystkie parametry bo potem bardzo
    ciezko cokolwiek przestawic. No i nie zapomniej mocno zamknac :)

    ABS

  • 7. Data: 2012-02-22 10:24:50
    Od: orrik <o...@o...pl>

    W dniu 2012-02-22 10:06, abs pisze:
    > Tez uzywalem. Jakosc jak najbardziej ok, tylko obsluga aparatu dosc mocno
    > utrudniona. Trzeba od razu ustawic wszystkie parametry bo potem bardzo
    > ciezko cokolwiek przestawic. No i nie zapomniej mocno zamknac :)

    Dzięki. A zdjęcia robiłeś z lampą czy bez ? Mam na myśli ta wbudowaną. A
    tak w ogóle to jak ustawić aparat ? AV TV Manual? Wody z tego co widzę
    to raczej są ..."jasne" ...

    Pozdrawiam
    Orrik

  • 8. Data: 2012-02-23 06:54:50
    Od: "abs" <n...@w...pl>

    > Dzięki. A zdjęcia robiłeś z lampą czy bez ?

    Bez. Ale jasne wody.

    > Mam na myśli ta wbudowaną. A tak w ogóle to jak ustawić aparat ? AV TV
    > Manual?

    Z tego co pamietam AV.

    > Wody z tego co widzę to raczej są ..."jasne" ...

    Jesli tak, to zadnej lampy nie potrzeba :)

    Pozdr.

  • 9. Data: 2012-02-23 18:53:27
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    > A jak z jakością takich zdjęć? Czy może masz gdzieś na sieci je
    > umieszczone tak żeby je można było obejrzeć ?

    Przecież dałem linka w tym wątku.

    > Do jakiej głębokości
    > nurkowałeś ?

    Bardzo płytko, tak na oko do 3 metrów - w płetwach i z fajką. Głębiej to
    już i tak za ciemno by było.

    Piotr