  • Data: 2009-02-13 11:57:39
    Temat: Re: Aluminium w starym bloku
    Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@m...ip.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciek wrote:

    > Kabel TV od kablówki odłączałem lub nie ale nie pisz proszę, że "zwykle"
    > na ostatnim piętrze sprzęt ulega uszkodzeniu, bo niepotrzebnie siejesz
    > panikę. To są sporadyczne przypadki, zwykle powiazane np. z brakiem
    > świadomości, że TV na czuwaniu nie jest tak naprawdę wyłączony lub złym
    > stanem instalacji odgromowej, wystawianiem ponad dach stalowego wkładu
    > kominowego, bez podwyższenia piorunochrona itp.
    > Maciek
    > P.S.: Pracowałem w TV kablowej, pracowałem przy obsłudze centrali
    > telefonicznej, pracuję w budynku, w który wiele razy trafiają pioruny
> [...]

    przy _prawidlowo_ wykonanej instalacji odgromowej ('klatka') problemow byc
    nie powinno :) ja zakladam ze prawidlowa nie jest i wole sie zabezpieczac.

    co do wypadkow to tez troche zalezy od terenu , moglbym zadac niedyskretne
    pytanie gdzie mieszkasz? ja mieszkam w Lubaniu, w okolicach gor izerskich,
    burze tutaj bywaja dosc solidne i robia duzo szkod.