  • 11. Data: 2012-02-09 09:32:35
    Temat: Re: Altium2004 i windows7
    Od: Lucek <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-02-09 02:32, Marcin Wasilewski pisze:
> [...]

    > Ze stron M$ można pobrać kompletną instalację łącznie ze składnikami
    > integrującymi oba systemy do tego stopnia, że programy na XP możesz
    > uruchamiać z menu widocznego w Win7.
    >
    > http://www.microsoft.com/windows/virtual-pc/
    >
    > A co do prędkości, no cóż prawdą jest że VirtualPC obsługuje jedynie
    > jeden rdzeń i dysk w postaci pliku. Pocieszające jest to, że po
    > zainstalowaniu integrated pack, z poziomu tego Virtualnego peceta możesz
    > mieć dostęp do wszystkich dysków fizycznych w pececie. Pewnie jakby coś
    > na takim dysku zainstalować to chodziło by szybciej niż na tym emulowanym.

    No właśnie nie chodzi o licencję na XP, bo wiem, że można i tak mam.
    Chodzi o licencję na Altiuma. Na emulowanym za bardzo się nie da
    pracować, a trzymanie dwóch instalacji na tym samym komputerze może już
    być niezgodne z licencją.

  • 12. Data: 2012-02-10 13:48:47
    Od: Zenek <t...@p...pl>

    W dniu 2012-02-09 10:32, Lucek pisze:

> [...]
    > Chodzi o licencję na Altiuma. Na emulowanym za bardzo się nie da
    > pracować, a trzymanie dwóch instalacji na tym samym komputerze może już

    Ba nawet plyta instalacyjna w napedzie bedzie niezgodna z licencja.

    :):)