  • Data: 2020-04-28 11:57:38
    Temat: Re: Alternatywne tusze do drukarek - aktualizacja
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-04-27 o 16:22, J.F. pisze:

    > Walek w Brotherze wytrzymuje 20 tys stron. Albo i nie.

    Przyjąłem, że przy domowym zastosowaniu nigdy nie osiągnę takiej liczby
    wydrukowanych stron i dlatego obliczając (jako kryterium wyboru) koszt
    jednej strony dla Brothera liczyłem tylko toner.

    No i jako optymalny wyszedł mi Brother :)

    Fabryczny (niepełny) toner miał starczyć na 700 stron.
    Ale znalazłem dwa ustawienia oszczędzające toner. Jedna jakaś flaga i
    coś (intensywność) ustawiane od -6...+6.
    Przy zmianie między 0 a -6 nie widziałem różnicy więc ustawiłem -6.
    Długo mi zajęło aby się dopatrzeć co ta flaga zmienia - jakoś minimalnie
    cieńsze czcionki więc też przestawiłem na oszczędzanie.
    Po 1200 stronach napisało, że konic tonera. No to przestawiłem mu flagę
    - ignoruj. Wkrótce wydruki zaczęły być blade to zmieniłem z -6 na +6.
    Gdy znów się zrobiły blade (w sumie było już ponad 1400stron) wymieniłem
    toner.
    P.G.