  • Data: 2012-11-14 16:01:03
    Temat: Re: Alternatywa dla iTunes
    Od: "Latet" <l...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Synchronizacja by apple dziala dosc specyficznie. Bedzieszz mial w
    > mobilku to, co na kompie. Chcesz wgrac (masz) 1 kawalek? Bedzie jeden
    > kawalek. To co bylo, a nie ma na kompie, erm... się zsynchronizuje ;-)

    Zaraz... Czy chcesz powiedzieć, że jeśli mam w iPadzie 10 utworów mp3, poczym
    podłączam go do innego kompa, w którym znajduje 1 utwór mp3, który też chcę
    sobie do tego urządzenia wgrać, to zniknie z niego te 10 wgranych wcześniej?
    ROTFL :-))) Nie wierzę, że ktoś mógł coś tak durnego wdrożyć, a ludzie to
    kupują.

    latet