  • Data: 2012-11-13 23:04:35
    Temat: Re: Alternatywa dla iTunes
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 13 Nov 2012 21:40:32 +0100, Latet wrote:

    > Nie bardzo rozumiem. Tzn. co (konkretnie) pozwala robić na 1 komputerze?

    Synchronizacja by apple dziala dosc specyficznie. Bedzieszz mial w
    mobilku to, co na kompie. Chcesz wgrac (masz) 1 kawalek? Bedzie jeden
    kawalek. To co bylo, a nie ma na kompie, erm... się zsynchronizuje ;-)

    Oczywiscie mozesz sobie tego phona/pada zerowac na dowolnym kompie, ale
    pytanie czy to jest dokladnie to co chcesz zrobic? :-)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns