-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!fee
der.eternal-september.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
From: masti <g...@t...hell>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Alternator samochodowy jako generator wiatrowy?
Date: Fri, 4 Aug 2017 09:53:37 -0000 (UTC)
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 15
Message-ID: <om1g71$g7d$8@dont-email.me>
References: <olnq1m$hq2$1@dont-email.me>
<597f7102$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
<b...@g...com>
<lzrepsxmjsnn$.limao57wcgnk$.dlg@40tude.net>
<olocbm$bkh$1@mx1.internetia.pl>
<ny77ibezk4em$.sgdrznpi6lmf.dlg@40tude.net>
<c...@g...com>
<1mvds94nor05z.8ve2gp6c7787$.dlg@40tude.net> <olppe1$78f$1@dont-email.me>
<1ui8ok61op394$.wrjni28it3az$.dlg@40tude.net>
<olqojn$1up$2@dont-email.me> <olrvnn$ni0$1@mx1.internetia.pl>
<8...@g...com>
<olslb0$f7b$1@dont-email.me> <5982ef78$0$5150$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@g...com>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Fri, 4 Aug 2017 09:53:37 -0000 (UTC)
Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
posting-host="d45c1fed86cb38579fbb9f1e85d1bf87";
logging-data="16621";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX186XJomwQ3Hly4qmrfOju26"
User-Agent: Pan/0.139 (Sexual Chocolate; GIT bf56508 git://git.gnome.org/pan2)
Cancel-Lock: sha1:M3d7H1MEq8afxYKvu8c184uCkb4=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2612007
[ ukryj nagłówki ]dnia Thu, 03 Aug 2017 04:36:29 -0700, Zenek Kapelinder napisał:
> Jak by przecietny czlowiek mial 100W to na rowerze dal by rade jechac
> 150/h i jeszcze by mu zapasu zostawalo.
ciekawe czemu nie daje rady? Zawodowiec wyciska ponad 400W czyli według
Ciebie, powinienn być w okolicach prędkości dźwięku
--
BMW R1100GS '94
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett
Następne wpisy z tego wątku
- 04.08.17 18:37 Zenek Kapelinder
- 04.08.17 19:00 Pszemol
- 04.08.17 20:41 LordBluzg(R)
- 04.08.17 20:56 Zenek Kapelinder
- 04.08.17 21:00 Pszemol
- 04.08.17 21:55 LordBluzg(R)
- 05.08.17 03:31 Zenek Kapelinder
- 05.08.17 07:45 Pszemol
- 05.08.17 11:21 Zenek Kapelinder
- 05.08.17 13:50 Pszemol
- 05.08.17 15:59 Zenek Kapelinder
- 05.08.17 17:13 J.F.
- 05.08.17 17:27 Pszemol
- 05.08.17 17:30 Pszemol
- 05.08.17 19:15 Zenek Kapelinder
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-17 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- 2024-11-18 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-18 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-11-18 Kraków => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-18 Kraków => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-18 Zdunowo => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-18 Łódź => QA Inżynier <=
- 2024-11-18 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-18 Gdynia => Front-End Developer (React/Three.js) <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=