eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAlternator samochodowy jako generator wiatrowy?Re: Alternator samochodowy jako generator wiatrowy?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer02.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-
    media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Alternator samochodowy jako generator wiatrowy?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <olnq1m$hq2$1@dont-email.me>
    <597f7102$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <lzrepsxmjsnn$.limao57wcgnk$.dlg@40tude.net>
    <olocbm$bkh$1@mx1.internetia.pl>
    <ny77ibezk4em$.sgdrznpi6lmf.dlg@40tude.net>
    <c...@g...com>
    <1mvds94nor05z.8ve2gp6c7787$.dlg@40tude.net> <olppe1$78f$1@dont-email.me>
    <1ui8ok61op394$.wrjni28it3az$.dlg@40tude.net>
    <olqojn$1up$2@dont-email.me> <olrvnn$ni0$1@mx1.internetia.pl>
    <8...@g...com>
    <olslb0$f7b$1@dont-email.me> <5982ef78$0$5150$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    From: "T." <k...@i...pl>
    Date: Thu, 3 Aug 2017 15:30:08 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.2.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <1...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 11
    Message-ID: <59832560$0$15208$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.28.115.132
    X-Trace: 1501767008 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15208 83.28.115.132:52537
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 1594228154
    X-Received-Bytes: 2897
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2611919
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2017-08-03 o 13:36, Zenek Kapelinder pisze:
    > Jak by przecietny czlowiek mial 100W to na rowerze dal by rade jechac 150/h i
    jeszcze by mu zapasu zostawalo. Tesla, duzy ciezki samochod potrzebuje ok 0,2 kWh na
    przejechanie kilometra, pewno w trybie eco. Znaczy to ze jak przejezdza kilometr z
    predkoscia np 80km/h to jego silniki pracuja z oszalamiajaca moca 200W. Fizyki nie
    daje sie oszukac. Ale daje sie oszukac frajerow co w nauczycila od fizyki kamieniami
    rzucali. 200W to jest zawsze 200W bez wzgledu na rodzaj nosnika. 200W mocy wyjsciowej
    z czlowieka to tyle samo co 200W mocy wyjsciowej z pradu czy benzyny. Dalej uwazasz
    ze jak by przerobic Tesle z pradu na pedaly to dalbys rade pojechac takim samochodem
    80km/h? Pewno tak bo uwazasz ze masz z 200 a moze i wiecej Watow mocy ciaglej.
    >

    A czy przeczytałeś ze zrozumieniem, co napisałem?
    Pisałem o cieple, jakie wytwarzamy. CIEPLE!!! nie o mocy pochodzącej z
    mięśni. Z tych 200 W (tak gdzieś przeczytałem kiedyś) zapewne niewielka
    część to możliwa moc do wygenerowania w mięśniach. Poza tym jeśli
    stracisz energię na pedałowanie to musisz uzupelnić żarełko, bo Ci
    właśnie pary nie wystarczy... :-)
    T.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: