-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
ber.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
From: Pszemol <P...@P...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Alternator samochodowy jako generator wiatrowy?
Date: Wed, 2 Aug 2017 13:50:24 -0000 (UTC)
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 13
Message-ID: <olslb0$f7b$1@dont-email.me>
References: <olnq1m$hq2$1@dont-email.me>
<597f7102$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
<b...@g...com>
<lzrepsxmjsnn$.limao57wcgnk$.dlg@40tude.net>
<olocbm$bkh$1@mx1.internetia.pl>
<ny77ibezk4em$.sgdrznpi6lmf.dlg@40tude.net>
<c...@g...com>
<1mvds94nor05z.8ve2gp6c7787$.dlg@40tude.net> <olppe1$78f$1@dont-email.me>
<1ui8ok61op394$.wrjni28it3az$.dlg@40tude.net>
<olqojn$1up$2@dont-email.me> <olrvnn$ni0$1@mx1.internetia.pl>
<8...@g...com>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Wed, 2 Aug 2017 13:50:24 -0000 (UTC)
Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
posting-host="e704f1d31ee4086c0229a0b7469fdc44";
logging-data="15595";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX1/5JAy3WkgY8U5mmyq8e7KM"
User-Agent: NewsTap/5.2.6 (iPhone/iPod Touch)
Cancel-Lock: sha1:mUZnPDxSmt4EMjkTA9v4LiU2PzQ= sha1:YHMvcEWFTx6fosbv6gWmuFsxayI=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2611762
[ ukryj nagłówki ]Zenek Kapelinder <4...@g...com> wrote:
> Do roweru nie warto. Przecietny czlowiek dysponuje moca ciagla w
> granicach dwudziestu watow. W szczycie i to nie kazdy moze dojsc przez
> chwile do stu watow. Poza tym sprawnosc czlowieka jest w granicach
> dwudziestu procent. Energetycznie czlowiek to jakas porazka jest.
>
Intelligent Design!
A co do watów i rowerów to chyba masz pesymistyczne dane - 100W przeciętny
rowerzysta a zawodowy kolarz wyrabia około 300W ciągłej mocy z wyskokami
pod 1000W w krótkich chwilach.
Następne wpisy z tego wątku
- 02.08.17 15:52 Pszemol
- 02.08.17 18:13 Zenek Kapelinder
- 02.08.17 19:14 J.F.
- 02.08.17 20:00 Zenek Kapelinder
- 02.08.17 21:50 LordBluzg(R)
- 02.08.17 22:20 Zenek Kapelinder
- 02.08.17 22:26 LordBluzg(R)
- 02.08.17 22:53 J.F.
- 02.08.17 23:23 Zenek Kapelinder
- 03.08.17 00:04 LordBluzg(R)
- 03.08.17 00:10 LordBluzg(R)
- 03.08.17 00:30 Zenek Kapelinder
- 03.08.17 10:27 LordBluzg(R)
- 03.08.17 11:40 T.
- 03.08.17 13:36 Zenek Kapelinder
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-13 256 świadków nie ma racji
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=