-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
ber.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
From: Pszemol <P...@P...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Alternator samochodowy jako generator wiatrowy?
Date: Wed, 2 Aug 2017 13:50:24 -0000 (UTC)
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 13
Message-ID: <olslb0$f7b$1@dont-email.me>
References: <olnq1m$hq2$1@dont-email.me>
<597f7102$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
<b...@g...com>
<lzrepsxmjsnn$.limao57wcgnk$.dlg@40tude.net>
<olocbm$bkh$1@mx1.internetia.pl>
<ny77ibezk4em$.sgdrznpi6lmf.dlg@40tude.net>
<c...@g...com>
<1mvds94nor05z.8ve2gp6c7787$.dlg@40tude.net> <olppe1$78f$1@dont-email.me>
<1ui8ok61op394$.wrjni28it3az$.dlg@40tude.net>
<olqojn$1up$2@dont-email.me> <olrvnn$ni0$1@mx1.internetia.pl>
<8...@g...com>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Wed, 2 Aug 2017 13:50:24 -0000 (UTC)
Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
posting-host="e704f1d31ee4086c0229a0b7469fdc44";
logging-data="15595";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX1/5JAy3WkgY8U5mmyq8e7KM"
User-Agent: NewsTap/5.2.6 (iPhone/iPod Touch)
Cancel-Lock: sha1:mUZnPDxSmt4EMjkTA9v4LiU2PzQ= sha1:YHMvcEWFTx6fosbv6gWmuFsxayI=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2611762
[ ukryj nagłówki ]Zenek Kapelinder <4...@g...com> wrote:
> Do roweru nie warto. Przecietny czlowiek dysponuje moca ciagla w
> granicach dwudziestu watow. W szczycie i to nie kazdy moze dojsc przez
> chwile do stu watow. Poza tym sprawnosc czlowieka jest w granicach
> dwudziestu procent. Energetycznie czlowiek to jakas porazka jest.
>
Intelligent Design!
A co do watów i rowerów to chyba masz pesymistyczne dane - 100W przeciętny
rowerzysta a zawodowy kolarz wyrabia około 300W ciągłej mocy z wyskokami
pod 1000W w krótkich chwilach.
Następne wpisy z tego wątku
- 02.08.17 15:52 Pszemol
- 02.08.17 18:13 Zenek Kapelinder
- 02.08.17 19:14 J.F.
- 02.08.17 20:00 Zenek Kapelinder
- 02.08.17 21:50 LordBluzg(R)
- 02.08.17 22:20 Zenek Kapelinder
- 02.08.17 22:26 LordBluzg(R)
- 02.08.17 22:53 J.F.
- 02.08.17 23:23 Zenek Kapelinder
- 03.08.17 00:04 LordBluzg(R)
- 03.08.17 00:10 LordBluzg(R)
- 03.08.17 00:30 Zenek Kapelinder
- 03.08.17 10:27 LordBluzg(R)
- 03.08.17 11:40 T.
- 03.08.17 13:36 Zenek Kapelinder
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zakaz wjazdu
- Nie zawsze wchodzi jedynka
- Samochody na wodę
- miszczowie parkowania
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Tesla na złom
- Nie matura lecz chęć szczera ...
- Najlepszy akumulator 12V
- Przednich p-mgielnych nie wolno bez mgły
- silnik-chwilówka
- kraje nieprzyjazne samochodom
- parking Auchan
- przegląd za mną
Najnowsze wątki
- 2025-03-22 Warszawa => BI Developer / Analityk BI <=
- 2025-03-22 Warszawa => IT Recruiter <=
- 2025-03-21 Zakaz wjazdu
- 2025-03-21 Nie zawsze wchodzi jedynka
- 2025-03-21 Samochody na wodę
- 2025-03-20 miszczowie parkowania
- 2025-03-20 "Wuj dobra rada" z KDAB rozważa: Choosing the Right Programming Language for Your Embedded Linux Device
- 2025-03-21 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-21 Warszawa => Strategic Account Manager <=
- 2025-03-21 Wrocław => SOC Tech Leader <=
- 2025-03-21 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-21 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-03-21 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-21 Warszawa => IT Business Analyst <=
- 2025-03-21 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo