eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaAlternator padłRe: Alternator padł
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!n
    ews.xlned.com!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.c
    om!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostra
    da.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.misc.samochody
    References: <okvh3d$f4f$3@dont-email.me> <okvo0u$kav$1@node2.news.atman.pl>
    <ol074b$h20$1$jacekrut@news.chmurka.net>
    <ol0feq$9da$1@node2.news.atman.pl> <ol1lmg$b1m$1@node2.news.atman.pl>
    <ol282u$rbd$1@node2.news.atman.pl>
    <5975b4d0$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
    <ol4cui$bck$1@node1.news.atman.pl>
    <5975b8d9$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
    <ol55op$fbt$1@node2.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <ol55op$fbt$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: Alternator padł
    Date: Wed, 26 Jul 2017 14:09:03 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 42
    Message-ID: <59788662$0$649$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.111.104
    X-Trace: 1501070946 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 649 83.30.111.104:62569
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 1293291833
    X-Received-Bytes: 2957
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:721355 pl.misc.samochody:2611246
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Janusz" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:ol55op$fbt$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2017-07-24 o 11:07, J.F. pisze:
    >>>>>> Focus MK1 nie ma elektrycznego wspomagania kierownicy, ma
    >>>>>> hydrauliczne.
    >>>>> Czyli ma coś innego co zżera dużo prądu, np pompę hydrauliczną
    >>>>> wspomagania :)
    >>
    >>>> Napedzana paskiem przez silnik.
    >>> :)
    >>> To akurat nie ten przypadek ale obiło mi się o uszy że jest pompa
    >>> hydrauliczna napędzana silnikiem elektrycznym.
    >
    >> Moze i jest, ale czy do tego ?
    >
    >> Zaleta wspomagania elektrycznego jest brak obciazenia przy jezdzie
    >> prosto, gdy pompa hydrauliczna ciagle pompuje.
    >> Wiec taka dziwna hybryda bylaby naprawde dziwna :-)

    >Dlaczego? wyłącznik ciśnieniowy załatwia sprawę.
    >A zaletą takiej pompy jest to że może być zmontowana w kolumnie
    >kierownicy
    >a hydraulika była* trwalsza od innych rozwiązań.

    Tak nawiasem pytajac - czy w klasycznym hydraulicznym wspomaganiu jest
    w ukladzie cisnienie, gdy jedziemy prosto ?

    Tu np mowia, ze wtedy zawor jest otwarty w obie strony i plyn z pompy
    plynie do zbiornika.
    https://youtu.be/7nMmH18uAwc?t=395

    tu nie mowia, ale prazki w rurach sugeruja podobnie ... ale moze to z
    lenistwa nie zatr.
    https://youtu.be/lbgFLk8SETI?t=866

    To by mialo sens, przeplyw otwarty, cisnienie spada, pompa musi
    pokonac tylko opory przeplywu (nie takie znow male).

    Oczywiscie z elektryczna pompa mozna zrobic inaczej.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: