  • Data: 2012-01-16 07:24:59
    Temat: Re: Almera N16 wolne obroty
    Od: z <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-16 03:33, to pisze:

    > Pomaga i to bardzo, tylko znajdź mechanika (albo i amatora), który umie
    > to robić, bo większość mechaników ogranicza się do odczytania kodów
    > błędów, co trudno nawet nazwać diagnostyką.

    Widziałem jak kilku speców "diagnozowało" sondę lambda. Jedni grzebali
    przez pół godziny w specjalistycznym oprogramowaniu a inni mierzyli
    prądy na sondzie. Każdy mówił co innego a i tak najlepszą diagnozą
    okazała się sondy na nową. Cała prawda o elektronice w samochodach :-(
    Samochód miał ewidentny feler a komputer żadnych błędów nie wyświetlał.

    W ten sposób to 10 lat temu diagnozowałem komputery (podmiana po kolei
    na sprawną część) Dzisiaj w serwisie wkłada się kartę diagnostyczną w
    slot i wszystko jasne. Jakiś rozdźwięk dostrzegam.