  • Data: 2012-01-16 22:42:28
    Temat: Re: Almera N16 wolne obroty
    Od: Pietia <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    z wrote:

    > Kiepsko mi się jeździ N16 1,5 benzyna po mieście.
    > Silnik jest słaby na wolnych obrotach (japończyk:-( ) Do tego jeszcze
    > dochodzi zestopniowanie skrzyni. Obroty przy zmianie biegów spadają do
    > 500 (później stabilizują się na na ok 900) ale to jest właśnie ten
    > moment kiedy trzeba szybko dodać gazu i ruszyć a tu dętka i mozolne
    > zbieranie się do jazdy.

    Miałem takie same objawy a Almerze N15, jak musiałem jechać w czasie
    ogromnej ulewy i chyba mi coś elektrykę zalało. spadały obroty i powoli
    bardzo sie zbierał po zmianie biegów.
    Ale przetarłem papierem wszystko, przez noc przeschło jeszcze i samo
    przeszło.

    W każdym razie normalne to to nie jest.
    Ja bym oddał mechanikowi.